Oneskorený vianočný darček - sterilizácia

 

Som druhý deň po laparoskopickej sterilizácii. Dala som im 500 chechtákov a napriek kokotskej zákonnej 30 dňovej lehote na rozmyslenie a debilným komentárom som si na moju žiadosť dala odstrániť vajcovody. Splnil sa mi dávny sen.

Riešiť som to začala v druhej polovici októbra, no kvôli 30 dňovej lehote a zladení s menštruáciou mi to posunuli do polovice decembra. Myslela som, že to bude spešl vianočný darček odo mňa, pre mňa, lebo nikto ma nikdy nebude milovať ako ja sama. Hej, to znie ako kpt. Danko, no snáď chápeš pointu. Jasné, že ak chceš rozosmiať boha, povedz mu o svojich plánoch! Dva dni pred operáciou, keď už som mala vybavené predoperačné, tak som zomierala v posteli s virózou a musela som presunúť termín. Ďalší mi čapli v januári, tak akurát po sviatkoch, aby som tancovala pomedzi sviatok a dovolenky lekárov. Bomba, no keď sa mi zadarili predoperačné na jeden rýchli záťah, bolo jasné, že naberám správny vietor do plachiet. Úspešné ma zoperovali a na druhý deň som sa nadšene odplazila domov. Podarilo sa!

Konečne som sa oslobodila zo zákonov biológie a už zo mňa nemôže vypadnúť potomok. O obrovskú starosť menej a obrovskú výhodu viac. Ešte sa rýchlo zotaviť a život môže spokojne pokračovať ďalej.

Komentáre

  1. Jsi spojená s cyklem ne-rození. Asi je to tak dobře, když sis to tolik přála. Doufám, že žiješ jednu z lepších verzí svého života!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. O tom ani nemusíš pochybovať 😊 svoj život si skladám ako chcem ja a ako mi dovolí čínsky boh Srandy

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakovala

Obľúbené textové zvratky