Občas mám pocit, že si ten tam hore rád honí nad mojím zúfalstvom

Mať v krku tenisovú loptičku namiesto krčnej mandle príjemné nie je. No ešte horšie je, keď sa v takom stave a s bolesťou hlavy spustí desivý kolotoč.
Neviem, kto vymýšľa tieto skurvené situácie ale je to hovädo. Nežná mi po malých kúskoch vracia svoju večeru. Nešťastný grcajúci pes je proste terno.
Mám chuť sa odstreliť, o obrovskom strachu nemá ani cenu písať. Aby mi nebolo málo, tak mi krvný tlak dvíha lagujúce rádio. Skurvená elektronika, spičený windows. Presne v momente, keď už dostávam tik do oka a od zúfalstva by som kričala ma musí jebať môj notebook nasucho do riti.
Nežná mi leží na nohách a tvári sa všelijak, len nie šťastne. Teplotu nemá, anemická nie je, brucho má na pohmat mäkké, o jedlo sa prekvapivo zaujíma. Len ten suchý ňucháč a smutný výraz...

Komentáre

  1. Hele, i špatné dny zase skončí a nastanou lepší ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Bola som veľmi rada, že ten deň skončil. Dnes mi už Nežná pila krv 😃 takže šicko fajn

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já v boha nevěřím, takže tím to asi nebude. :D

    Gratuluji ti k správnému tipu v poznávačce na mém blogu! :D Jako výhru si získala tento diplom: http://nd02.jxs.cz/414/394/b43e93e4cd_104609317_o2.png :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To že v neho neveríš neznamená, že on neverí v teba 😂
      Ďakujem 😘

      Odstrániť
  4. V takových dnech jsem ráda, že všechno jednou končí :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To ja tiež 😂 ale niekedy je ten pokoj len chvíľkový

      Odstrániť
    2. asi bude divné když řeknu, že trypanozoma je můj oblíbený prvok..ale v podstatě jo :D jako jediný mi utkvěl v paměti a to slovo samo o sobě pro mě má význam :D

      Odstrániť
  5. Panebože, vravíš mi z duše! Niekedy sú proste tie dni doslova pod psa (nie žeby nejakého mám ;)) ešteže vždy prejdú, maximálne tak to tretieho dňa!

    A vďaka za komentár na blogu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ako si môže žena honiť?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Požičia si cudzí? Vyhoní gumenný? Možno je hermafrodit... 😄

      Odstrániť
    2. To neni ono. Proste buď ho máš, alebo banuješ.
      Možno preto je Boh taká :D

      Odstrániť
    3. No ja ho mávam občas.... v sebe :D ráta sa to?

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakovala

Obľúbené textové zvratky