Šťastný vietor v plachtách

 Ufff, už dlho som nemala úsmev od ucha k uchu. To ti je tak, keď konečne zafúka šťastný vietor do plachiet. Príležitosti sa neodmietajú! Po šichte v zamestnaní ma vyzdvihol pán Doktor a naše klasické rendez-vous mohlo začať. Odmeditovali sme obláčiky dymu k nebu a ponorili sa do filozofických debát. Konečne vhodný partner na spoločné chvíle myslenia. Zabudla som, aké krásne rozmery môže mať interakcia s príjemnými ľuďmi. Máme veľmi podobnú vlnu, nekonvenčný postoj, kopec mentálnych problémov a problém s autoritami. Dezoláta k Dezolátovi vraj magicky privedú podivné sily. Hej, leda tak zvrhlý humor Čínskeho boha Srandy. Niekto má kamošov na bajk, ja mám kamoša na rozmýšľanie. Konečne sa aj na mňa usmialo sociálne slnko.

Domov som doliezla po polnoci a kým som sa osprchovala, najedla a dopiekla, tak bolo čosi po jednej a kým som sa odložila, tesne pred druhou. Jasné, že zo štyroch hodín som dala možno tri aj nejaké drobné. Malá cena za fantastickú príležitosť. Kopla som do seba kávu, pokúsila sa usporiadať vlasy, no bez výsledku. Upresnili sme si časové polohy a mohla som sa pred siedmou zbierať. S úsmevom vlkolaka som sa premiestnila zamrznutými ulicami k cieľu. Len pár trpezlivých minút, než sa bude podávať chod, na ktorý som mala obrovskú chuť. Ohňostroje namiesto nervov. Pán Strojov sa postaral o hladnú suku a na záver som použila nové Eso, lebo som nadržaný živočích. Pobavilo ma, keď som sa postavila, že mu dám tyčinku a jeho džús mi začal kvapkať na lýtko. Čas však pokročil, tak ma hodil domov. Cestou som sa ešte dvakrát pobavila na tečúcom džúse a rozlúčili sme sa. Tomu vravím skutočný kamoš, keď mi pomáha plniť si sny, nech už sú akékoľvek. 

Doma som hneď vliezla do vane, upratala neporiadok a navliekla nové montérky. Hrobár potreboval pomoc so záhradníckymi prácami u klienta. Tam sme 5 hodín česali našich trifidov a chystali ich na prichod jary. Jasné, že som sa zabalila ako cibuľka a na ostrom slnku som sa vyzliekla do mikiny. Nádherný slnečný deň strávený vonku ma vždy poteší, konečne v prirodzenom prostredí. 

Teraz spojazdňujem nový mobil a ten starý, spomienka na ex, môže ísť do koša. Život je teraz fantastický.


Komentáre

Obľúbené textové zvratky