Preskakuje platňa, niečo si želaj!

 Neviem, či mi niekto sype niečo do pitia, alebo je to spôsobené príchodom jari, možno za to môžu magické kvasinky alebo mi jednoducho jebe. No proste nemám tušenia, no je mi prapodivne veselo. Začína mi niekoľko dní voľna a pri cige na okne mi zrazu došlo, že ku mne hovoria črevá. V bruchu sa mi začal rozlievať pocit, všetko dobre dopadne a musela som sa usmievať. Netuším k čomu to má byť ale som za! 

Život sa relatívne narovnal v niektorých miestach. Sedím si na zadku a v podstate mi platia za to, že sa rozpravam a píšem si s ľuďmi. V teplom kancli, s príjemnou vyplatou a v dochádzkovej vzdialenosti. Vďaka posezónnym online vypredajom som prišla k zaujímavým kusom oblečenia v mojich farbách. Začína vegetačné obdobie a s ním prichadzajú fušky, pri ktorých si zameditujem, zacvičím a ešte aj nejaký drobáč dostanem. Pán Doktor oživil môj neexistujúci sociálny život a mám parťáka na debatné prechádzky. Pripomenul mi aké skvelé je nájsť nových priateľov. Žiaden chuj mi nežerie nervy a nepije krv! Teda sa môžem flakať kde chcem a s kým chceme. Jasné, že pri každej príležitosti idem spoznávať svet. S Hrobárom si užívame spoločné chvíle a zdá sa, že minulosť sa vytratila ako zabudnutá spomienka. Podstatné je tu a teraz. Hrobár mi nosí čokolády a ja mu nosím kyslých gumíkov. Našli sme si rovnovážne body v spoločnej pritomnosti. Sme tam, kde ani dlhé ticho nie je trápne. Deň mi vylepšuje dvojica malých štekajúcich zmetáčikov. Rana po stráte Nežnej sa tým definitívne zajazvila. Konečne som sa dostala do takého bodu, keď sa mi podarilo vytvoriť si svoj malý kúsok vesmíru, kde mi je dobre a kde si veci upravujem podľa svojho. Stabilná pôda pod nohami. Oplatilo sa nezabiť sa.


A keďže mi preskakuje, tak sa terčom stal Pán Strojov. Ako správny nadržaný dezolát, privádzam ho do šialenstva explicitnými správami s premysleným časovaním. Lebo kedy je najvyššia hladina testosterónu?! Istota, že od rána budem v jeho hlave. Som príliš stará aby som hrala lacné hry. Rozhadzujem kvalitných činiteľov a dej sa vôľa riadeného chaosu.

Komentáre

Obľúbené textové zvratky