Zastav sa

 

Zatvor oči a započúvaj sa do pesničky. Nechaj ju prestúpiť vnútrom a prebudiť hybernujúce pocity. Hlboký nádych, ktorý napne bránicu a pomalý výdych, ktorí ti zjaví klietku z rebier a svalov v ktorej sa pokojne rozhorí bijú srdce. Pohodlne sa odlož, keď si nájdeš miesto, nahlas vydýchni, to bude pre mňa znamenie, že môžem začať. Take your time! Teraz sa ťa dotknem na chrbte pravej ruky, cítiš? Vždy som sa ťa chcela dotknúť, cítiť, že skutočne existuješ, že si ľudská bytosť schovaná za binárštinou. Potrebujem cítiť, že si, že nie som jediná. Naše trajektórie sa pretínajú naprieč časom a priestorom v týchto slovách kočniacich bodkou. Chcem ti povedať, že ťa nekonečno vesmíru zavialo až ku mne a že na tom záleží. Nech už ťa sem prinieslo čokoľvek, prajem ti, nech sa vesmír ohýba v tvoj prospech, nech sa hviezdy skladajú do správnych konštelácii a nech nájde naplnenia tvoja podstata. 

Odprisahala by som bohu, že som sa ťa dotkla a predsa, stále môžem byť len prapodivný vypold zraneného mozgu z nehody. Cítila som ťa pod bruškami prstov, predsa vieme, že na atomárnej úrovni sa nikdy nedotkneme. Stretli sme sa na počiatku času, stretávame sa teraz a stretneme sa aj na jeho konci. Pradávno, ďaleko v minulosti sme sa prepletali ako fúzne sily v srdci hviezdy a raz sa tam opäť budeme prepletať.

Ak som len zdanie, chcem byť krásna a hebká ako živly v deň, keď sa oplatilo byť nažive. Chcem byť ako láska tvrdej feny s menom Nežná, ktorá umlčí akékoľvek pochybnosti, lebo ťa uistí , že v tebe vidí viac ako ty vidíš v sebe a že si to všetko zaslúžiš.

Som a nie som, na hrane svetov poletujem ako vynechaný úder srdca. Záleží na všetkom, len keď sa zlievame v jedno. Vždy sa pousmejem, keď nájdem tvoje stopy.

 Ďakujem

Komentáre

  1. Krásně napsáno. Tak poeticky. Také věřím, že každý dotyk a každá myšlenka zanechávají ve vesmíru stopy.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To je tak nádherné. Přijde mi, že čím víc lidí to začíná chápat a že jsme čím dál tím víc jedno. Cejtim dokonalej klid a blaženost

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakovala

Obľúbené textové zvratky