Pravda není klacek k utloukání druhých

Nie len priepasť ale aj rieka sa díva do toho, kto nad ňou stojí.
Stála som na brehu a sledovala ako si plynie, uväznená v koryte z kameňov a betónu, smerujúc k svojmu cieľu. A ona nazrela do mňa, jemnými vlnkami na hladine lákala ranené zviera aby vrátilo život vode. Na hladine pokojná a jemná, pod ňou dravá a nemilosrdná.
Pre rieku by to bol len nepatrný zlomok času, kým by vyprchal život z tela. Niesla by si ho ako trofej až tam, kde sa stáva jedným s morom.
Možno raz, no nie dnes či zajtra...
PMS depresia sa hlási o svoje miesto, šaliem a zároveň si svoje šialenstvo vychutnávam. Ohavné myšlienky na to, ako si beriem svoj obľúbený kabát aby ma stiahol pod hladinu. Ťažko kontrolovateľné afekty, keď chcem zraňovať atrapy ľudských bytostí, lebo mi je neznesiteľne vo vlastnom tele. Jedlo sa stáva bojom udržať ho v žalúdku aj keď vyvoláva nepríjemné pocity.
Už zase...

Bolo zvláštne, keď sa ma pokúšali zlanáriť ozveny minulosti. Hľadajú niekoho, kto to už dávno nie je. Klopú na dvere, za ktorými už nikto nebýva.
Možno by som sa za to mala hanbiť. Za tú drzosť s akou zahadzujem bezcenné vzťahy, za to ako nelipnem na minulosti.
Vyhrabala som pekný hrobček, vysvetlila mŕtvole, že je pre mňa mŕtva a s úctou zahrabala. A ona to na mňa skúša lacnými pokusmi pri ktorých dvíham jedno obočie. Len ma utvrdzuje v tom, že bolo správne pochovať to, čo bolo dávno mŕtve.

Vždy, keď si prečítam tú vtipnú vetu z nadpisu, tak sa smejem.
Pravda není klacek k utloukání druhých.
Pravda není. Co můžeme nabízet, je náš dojem, náš pohled na věc, naše snaha o vhled a vcítění.

Opäť som sa scvrkla a padajú mi nohavice. Pohľad do zrkadla je nepríjemný, začínam pripomínať anorektičku. Aké ironické...
Môj žalúdok neznáša Junk Food, vedľajší efekt choroby, ktorú doktori statočne odignorovali. Také čipsy mám minimálne na dvakrát, teda ak sa nechcem krútiť ako had. K tomu som si obľúbila chlamtať vodu z vodovodu.
Musím s tým niečo spraviť. Nechcem vyzerať ako chodiaca kostra.

Som len tieňom toho, čím som bola. Chcem byť zas sama sebou.
Nie ako do oka chytená laň.
Aká budem, keď toto pominie?
A pominie to vôbec?
Yeah, zas tieto dementné sračky, ktoré vezmú náhodnému čitateľovi pár minút zo života...

Komentáre

  1. Napíšem odpoveď radšej sem. Včerajší dotaz znel, či "mi neublížili tieto(?) textové zvratky" =D... No priznám sa, že mi pár krát zježilo môj líščí kožuch, občas som mal chuť sa spýtať, akú farbu mala tá inšpiratívna droga, ale najčastejšie vyvolali (potmehútsky) jemný úškrn na jednej strane úst. A Tragéd a Dolorista je prudko použiteľný nick pre pozorovacie objekty...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Musela som asi velmi zaujat tvoju pozornost, ked si sa odhodlal citat tieto prapodivne zachvaty mysle a dokonca zanechat komentar.
      (^__^)

      Odstrániť
    2. Za vsetko moze "magicke myslenie". Chcel som si zvacsit tvoj zvlastny obraz na ps.cz, klikol som na ikonku, uvidel link a nevenoval mu pozornost (ved na co?). Na druhy den zmyzli vsetky tvoje prispevky a moja skvela mysel si to vysvetlila ako znamenie z dola, z lava, z hora. A tak som stravil vecer nad tvojim blogom. S magic thinking je vzdy zabava...

      Odstrániť
    3. 😃 dufam, ze tie stratene minuty za to stali...

      Odstrániť
    4. Tych par sekund ma nezabija a tazko ich u teba teraz zreklamujem... ;)

      Odstrániť
    5. Já jsem jen tichý stalker co si každý den kontroluje tvůj blog :P :D

      Odstrániť
    6. Ja som na tom podobne u teba😉

      Odstrániť
  2. Mimochodom z ktore clanky ta tak hrozne zjezili?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Asymetria. Uz som sice drzal dve velkosti jednej majitelky, ale rozne big footy, to je mi novinka. Ale tragedi vyhrali. Zlakol som sa a smial zaroven.

      Odstrániť
    2. Priroda sa na mne kvalitne vysantila alebo rodicia preskocili par podstatnych kapitol pri vyrobe.
      Clanok bol inspirovany Tragedom, ktory mi sposobil vela odumretych neuronov a pripomenul, ze niekedy je dobre sudit knihu podla obalu...

      Odstrániť
    3. Proste Mimon... Vsak som mal pri citani pocit, ze si vyberas samych Tragedov. Tam padala jedna virtualna facka za druhou.

      Odstrániť
    4. Aspon uz poznam hromadu sposobov, podla ktorych si nevyberat 😂

      Odstrániť
    5. A mozno ta pritahuje prave ta konstelacia. Takze pis Hrobarka, nech moze Liska analyzovat.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakovala

Obľúbené textové zvratky