Čas zdvihnúť plachty

 Nádych, výdych, opakovať až do chvíle, keď sa upokojí srdce. Utíchla som, lebo sa svet zmenil v nepohodlný stereotyp šedi, ktorá pohĺtila všetko. Do toho ma akosi zmáhajú depresívne nálady a zdá sa, že ich spúšťačom je príchod jesene a skracujúce sa dni. Viem, že som hypersenzitíva a počujem rásť trávu, no žeby to bola až taká pecka?! A možno je to tým, že sa realita poskladala do takej podoby, ktorá mi je asi tak prirodzená ako vysoké podpätky a make up. Nevidím dôvod sa tým trápiť. Vychutnám si svoju lekciu trpezlivosti a v istom bode sa prejaví moja podstata a ohne realitu aby sme boli v jednote. Zmena už zaváňa vo vzduchu.

Včera som mala pracovné stretnutie, reku, pôjdem von z ulity a trochu sa socializovať. Nenapadlo by mi, že budem nadránom odpaľovať fajku s kolegom pri filozofických debatách. Och, Vesmír si spomenul, že existujem a hodil mi do cesty príjemné pripomenutie, že svet sa netočí len v odtieňoch sivej. Nečakala som to, ako vždy... Hoci to sedí do mojej teórie, že zvraty v deji prichádzajú z nečakaných miest. Môžem si skrátka vsadiť, že sa niečo zomelie a príde to zo smerov, ktoré som nečakala či si nedokázala predstaviť. Našťastie je moja predstavivosť tak chabá, že je to vždy pomyselný kamión, ktorý mi zvalcuje realitu. Počujem, ako sa približuje a stúpa mi adrenalín, keď si uvedomujem, že čoskoro príde náraz... Chráň ma predo mnou!

Nemôžem povedať, že by som na tom nemala svoj podiel. Konečne som sa rozhýbala a vykročila na cestu za sterelizáciou. Pre Srabíka s úzkosťami je vybavovanie papierovačiek emočná horská dráha. Chvíľami rozmýšľam, čo za kokotinu som to vymyslela, no každá pochybnosť ma len utvrdzuje v tom, že je to správne rozhodnutie a neskôr si za tento skvelý darček poďakujem. 


Komentáre

Obľúbené textové zvratky