Po rokoch opäť v sebe

 Pred pár minútami som rozkopala pokojné vody svojho sveta. Na FB sa zjavil príspevok s Pánom Štýlovým. Ako to dopadlo? Tak, že ma prevalcovala vlastná nadržanosť s chuťami a napísala som mu. Zvyknutá na moje (ne)šťastie, som očakávala fiasko. Vzhľadom na urgentný nedostatok sexu sa moje myšlienky pravidelne stáčali jeho smerom. Nie som ochotná spoznávať nových ľudí, keď mám staré, osvedčené cestičky. Zubami, nechtami som sa tým predstavám vzpierala. Dúfala som, že som dostatočne silá aby som vydržala. Nevydržala. Nech si vravím, čo chcem. Stále som len nadržaná suka, ktorá potrebuje pravidelne pretiahnúť. Nemyslím, že má zmysel, vzpierať sa podstate. Inšia už nebudem, viem čo mi chutí.

Ako som si nedovolila ani pomyslieť, že by sa vesmír mohol ohnúť mojím smerom, tak ma prekvapil zo zálohy. Neuvedomila som si, aký silný činiteľ som hodila do deja. Krátky chat rýchlo vyeskaloval do môjho kňučania, že potrebujem jeho pomoc. Hneď sa ponúkol pomôcť mi zasýtiť Hlad. Čo ti budem... Kvalitný samec v posteli je cenná komodita a ja som zabudla, že mám také eso v rukáve. Toľko zbytočného strádania, keď bola odpoveď pod nosom. Nevadí, pripomenula som si staré mňamky a vydiskutovali sme si, že hľadám dlhodobú spoluprácu a veľa nahej zábavy. Bohyňu, nečakala som, že mu ešte dnes budem kňučať v posteli a zadriapávať sa do neho, keď mi odstreľovalo dekel z poctivej starostlivosti rovnako nadržaného prasaťa. Netuším, čím som si to zaslúžila, všetky moje pochybnosti sú preč. Chem ešte a veľa! Nikoho lepšieho som doteraz nestretla. S vekom mi chutí ešte viac. Bodaj by nie, slobodná, nadržaná žabka, ktorá potrebuje urgentne pretiahnúť, asi nie je vec, ktorá sa bežne vyskytuje v správach chlapov.

Neviem, prečo som si myslela, že to nejak zvládnem sama. Asi som si myslela, že dokážem potlačiť svoju biologickú podstatu, že som viac než moje pudy. Nie som. Sú dni, keď sa budím s chuťami, ktoré mi okusujú vedomie, ak sa nedočkajú svojho naplnenia. Miesto odriekania stačilo hľadať bezpečnú cestu k zasýteniu. Okey, nebudem debil a trápiť sa, keď mám v ponuke dobre vyzerajúceho, starostlivého otroka, ktorý je aj príjemný spoločník. Mám jasno v tom, čo chcem a toto je skvelá ponuka. 

Chráň ma predo mnou!



Komentáre

Obľúbené textové zvratky