Ďakujem, nechcem byť slušná

 Jasné, že popri tom, ako sa snažím prežiť v zamestnaní, tak si idem svoje analýzy, že čo za chujovinu som to zas vystrojila. Potom si uvedomím, že život je absurdný akt existencie a na ničom nezáleží. Fajn, tak si to aspoň môžem užiť. Som tiež zvedavá, čo za znamenie som to nasledovala. Bude to ďalšia kreatívna cesta do pekla alebo nečakaný zvrat v deji? Fajn, poprosím si trojitu porciu a koláčik k tomu.

Obohatilo ma poznanie, že lepšou cestou, než týrať hladnú suku pseudocelibátom, je nakŕmiť ju. Aspoň na chvíľu mi dá pokoj a nebude mi okusovať nervy. Teoreticky hej, prakticky sa s jedlom rozrástla aj chuť. Fajn, tento problém sa budem snažiť čo najskôr vyriešiť. Celá tiaž zahanbenia z vlastných pudov sa rozpadá v úľavnom zistení, že som len abstraktne mysliace zviera v oblečení. Zaujímavé, ako cítiť pudy, ktoré nás všetkých dohnali až sem. Neviditeľný mesiac vo vnútri, ktorý so splnom prináša Hlad, ktorý si žiada nakŕmiť. Aké šťastie, že sa mám na kom nakŕmiť. Ostáva len sa zmieriť sama so sebou a plynúť ďalej. Na to asi bude dosť času v posteli Pána Štýlového.

Čo ti poviem. S Pánom Strojov sme vychytali zlú konšteláciu nebeských telies a míňame sa, aj napriek snahe. Whatever... Vesmír ma niekam zavedie.

Komentáre

  1. Ať už Ti život přinese cokoli, milá Hrobařova dcero, buď šťastná v každé chvíli, v štěstí i v neštěstí... Já jsem miloval. Já jsem velmi miloval. Aspoň na malou chvíli jsem měl pocit, že i mne někdo miluje. Láska - to je to jediné, na čem doopravdy záleží. Bez lásky nemá nic smysl. Potom mne nechala a odkopla jako použitou hračku, která už přestala bavit a vyměnila mne za "lepšího". Ta bolest v mém srdci a smutek duše ze ztráty Milované, ta ve mne už nikdy nevyhasne. Stále Ji miluji, i přes zradu Její Lásky a pochybuji, že se to někdy změní... snažím se zapomenout, ale nejde to, vidím Ji všude... vzpomínám na Její vůni, doteky... Bože, jak nekonečně mi chybí... Je mi tak velmi smutně, až z toho zvracím do komentáře na cizím blogu.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ak ti je toto miesto bezpečným prístavom, tak sa spokojne vyzvracaj zo svojho smútku. Čítam tvoje slová a posielam veľké objatie. Nie si v tom sám.

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakovala

Obľúbené textové zvratky