Dusno

 Povedal, že je to repelent proti komárom. Taká ta chujovina, ktorú zapáliš a ono to čmudí ako vonné tyčinky. Akurát, že táto chujovina smrdí rovnako ako keď strčíš hlavu priamo do dymu. To by odpudilo všetko, čo má aspoň jednu čuchovú bunku. 

Život ma opäť serie. Tentokrát si vybral cestu naokolo. Prizerám sa, ako si Pán Strojov vytiahol Čierneho Petra a dostal sa v nemilosť Čínskeho boha Srandy. Nedarí sa mi k nemu dostať už nejakú chvíľu aj napriek správnej konštelácii nebeských telies na mojej strane. Ešte to pocukrovať nejakou chujovinou ako nadčas alebo iné dospelácke trápenie. Bolí to viac ako moje nekonečné minúty v zamestnaní. Plyniem si na vlnách posledného výletu a toto ma núti rozmýšľať, ako ho zachrániť.

Vedomé chvíle sú príjemné ako brúsny papier do otvorenej rany. Nezabudnuteľný pocit, ktorý sa hlboko vryje do pamäte. Dni sa prevaľujú rovnako lenivo  ako horúci letný vzduch v bezvetrí. Pocit ako keď cítiš, že bielkoviny sú na hranici zrážania. Nepohodlie v kostnej dreni, ktoré sa stále pripomína. Naježené chlpy, ktoré zaregistrovali podozrivú odchýlku. Prvé príšery už vyliezli. Otravné, zaručene. Neočakávané, ani omylom. Nechcem riešiť dospelácke horory ako hypotéky a pôžičky. Samozrejme, že to nie je môj rozmar ale legislatívny otlak, ktorý si ma našiel. Najprv musím zistiť rozsah môjho problému a možnosti liečby. 



Komentáre

Obľúbené textové zvratky