I'm just as fucked up as they say

 Stretávam sa tu zas a znova, s pivom a ukončeným turnusom. Ak mám na srdci odkaz, tak pre všetké Karen, všetkých Kevinov a vlastne každému prakokotovi aby zjedli banán a išli sa pojebať. Na dnes mám ľudí a ich mizerných životov dosť.

Život opäť vbehol do nudných koľají a nedarí sa mi ho vykoľajiť. Motám sa akurát tak do práce a domov. Keď som si zmyslela, že pôjdem na výlet, tak ma nad ránom zobudilo škrabanie v krku a kašeľ. Výlet sa zmenil na pobyt v posteli a súboj s chorobou. Zajtra som chcela odbehnúť k Pánovi Strojov, doplniť si vitamín S a schovať sa v našom súkromnom vesmíre. Mám ísť zjesť banán, lebo nenastala správna konštelácia nebeských telies. Zas raz obdobie, keď je lepšie hrať mŕtvu rybku a plávať s prúdom. Aj môj plán ísť v jeseni do Nemecka zjedol banán. Hrobár pôjde v septembri na operáciu, môžem sa chystať mentálne a fyzicky do štartovacích blokov aby som bežala závod medzi starostlivosťou o neho a zamestnaním. Neviem si ho predstaviť pri tak zdĺhavej rekonvalescencii, bude liezť po plafóne a prskať síru.

Ak by mi niekto ponúkol život, kde by som sa starala o rastlinky a zvieratká, mala jedlo, strechu nad hlavou, hudbu a trocha trávy, bez váhania by som sa vzdala tohto sveta. Stále viac a viac vidím tento svet ako dystopickú nočnú moru, kde sa všetci tvária, že to tak nie je. Na hlavu postavený svet, kde nič nedáva zmysel a ja uprostred toho šialenstva. Legálnej úžere sa hovorí bankovníctvo, legálnemu otroctvu zamestnanie. Adidasy ušili deti v Bangladéši za pár centov aby desiatky eur zhrabol zaprdený miliardár. Jedlo putuje cez pol sveta v nákladnej lodi s motorom väčším ako priemerný byt. Deti poznajú nosorožcov tuponosých severných len z obrázkov a ľadovce ich budú čochvíľa nasledovať. Nádherný to svet k žitiu.

Asi som to ja, kto potrebuje tabletky na hlavu aby som zapadla do davovej psychózy.



Komentáre

  1. Toto mi aktuálne celkom zdvihlo náladu :D tiež sa totiž v tom dnešnom svete akosi strácam, nechápem...a mám pocit, že som prišla z inej planéty :P

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ešte povedz, že občas dúfaš, že ťa prídu uniesť mimozemšťania a potom som si istá, že sme na rovnakej palube 😂

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakovala

Obľúbené textové zvratky