Zaoblená a božská

 Opäť prichádzam po zvládnutom turnuse a vychutnávam si chvíle slobody s pivom. Život sa rozhodol, že ma nebude šetriť a po pustení žilou kvôli turbu, zaútočila na peňaženku zomierajúca chladnička. Reku, kým je to o peniazoch, ktoré mám a môžem minút, tak sa nič zásadné nedeje. Chechtáky prichádzajú a odchádzajú, kolobeh farebných papierikov. Fajn pocit vidieť, že som pripravená a takéto trampoty mi nerobia vrásky na čele. Na skrčenie čela mám iné veci, žiadosť o priateľstvo od EX. Urobila som screenshot, či sa mi nesníva a zamietla. Zlé načasovanie, poslal akurát keď som bola vo svojej Zenovej záhrade, ponorená do starostlivosti o rastlinky a lúče sa má dotýkali až na kosť. V rovnovážnom bode sú reakcie priame a bez okolkov. Svoju lekciu som dostala a snáď sa z nej aj poučila. Plakať na nesprávnom hrobe ide ľuďom prekvapivo dobre.

Konečne mám víkend počas víkendu, aké nezvyčajné. Hrobár ma už láka na fušku a výstavu. Zbožňujem ako medzi nami existuje prepojenie na toľkých úrovniach. Ukazuje mi úžasné veci, plný znalostí a zručností, že len v tichosti túžim vedieť aspoň polovicu. Niekedy je krv viac ako voda. 

Nejakým zázrakom sa na mňa nalepili tri kilá navyše a rozložili sa spôsobom, že sama nad sebou slintám. Musím sa niekam pozvať.



Komentáre

Zverejnenie komentára

Ďakovala

Obľúbené textové zvratky