Nedeľa na vytriezvenie

 Je hrozne zvláštne sedieť v zamestnaní, keď vo mne stále doznievajú pocity z Prahy. Našťastie svieti slnko a jeho lúče uhládzajú strapaté emócie a myšlienky. Och, v sekunde by som šla späť, do toho iného sveta, kde som zabudla na všetko, čo mi ležalo v žalúdku. Nechce sa mi zapadnúť do koľají stereotypu a šedi života, kde sa zdá, že len prežívam zo dňa na deň a že mi život ubieha pred očami. Chcela by som žiť svoje dni, vychutnávať kávu za slnečných rán, keď sa bytie zdá tak krásne ľahké, keď chuť piva pripomína jediné príjemné utrpenie. Žiaľ, účty sa samé nezaplatia a môžem len snívať o iných svetoch v paralelných vesmíroch.

Ja ti neviem, ak si odmyslím emočnú búrku, tak cítim ten divný pocit ku ktorému nemám vysvetlenie, že život chystá nejaké prekvapenie. Naposledy som si vytiahla tak pozitívne tarotové karty až som si musela pretrieť oči. Ach, čím viac sa snažím pochopiť život a nájsť v ňom nejaký zmysel, tým viac je chaotický a nepredvídateľný.



Komentáre

Obľúbené textové zvratky