Keď deň začína pivom a sexom

 Sekretárka Pána Strojov a tá moja nám dnes dohodli stretnutie. Vždy ma poteší, keď sa podarí zosúladiť náš čas a ja môžem naplniť potreby. Až sa mi nechce veriť, že sa poznáme toľko rokov a stále je súčasťou môjho sveta. Poklad o akom som ani nesnívala. V ťažkých chvíľach sa na Pána Strojov môžem obrátiť, keď strácam istotu príčetnosti, môžem si pri ňom urovnať myšlienky. Keď ma sužuje "hlad", môžem mu písať o svojich chutiach. Kňučať, že ho potrebujem cítiť v sebe aj vedľa seba. Oceňujem, že môžem otvorene hovoriť o svojich potrebách. Rozumie, keď vo mne vrie chuť po mužovi, keď sa mením v nadržanú suku, ktorá chce byť živočíšne pretiahnutá. Jemu môžem ukázať tú časť, ktorá chce byť použitá a cítiť samca, ktorý si ma poskladá podľa svojej vôle. Je skvelé, že sa nemusím vysvetľovať a že sme na rovnakej vlnovej dĺžke, naše chute tvoria veľký prienik.

Dnešok nebol výnimkou. Teda bol, lebo som sotva dokázala udržať vzdychy v hrdle pri tom, čo mi spôsoboval. Najprv ma navnadil a potom si s potešením vychutnal, keď som prosila aby ma konečne nabodol. Veľmi, veľmi pomaly aby mi odstrelilo dekel do vedľajšej galaxie. Šialenstvo dvoch nadržaných bláznov v súkromnom vesmíre.

Zbožňujem, keď mu ležím na ramene a on zadriemka. Ospravedlňuje sa a ja mu opakujem, že pre mňa je potešujúce vidieť, že sa na chvíľu cíti tak dobre a bezpečne, že ho vypne. Kým drieme, nechávam svoje prsty skúmať jeho telo a vychutnávam si každý milimeter jeho tela. Aspoň pri ňom môžem napĺňať svoju túžbu po dotykoch. Pre mňa je to ako hladkať si mozog skrz nervové zakončenia v prstoch.

Pred odchodom si nesmelo vypýtal ešte jednu fajku. Ako keby nevedel, že fajka u mňa nie je problém a s radosťou mu doprajem, čo si len zažiada. 

Dopila som Plzeň a vydala sa s dobrou náladou za dospeláckymi povinnosťami. Pivo na raňajky je vždy zábava a pred návštevou daňového úradu a banky poteší ešte viac. Vybavila som povinnosti a odgúľala sa domov. Svet vyzerá podivne, keď sa motám mestom dopoludnia cez pracovný deň a jediné obmedzenia sú tie v mojej hlave. Doma som si konečne dala normálne jedlo a zaliezla driemkať. Hoci mám voľno, vstávanie na budík ma nechce nechať na pokoji. Ach, zajtra ráno opäť nasadnúť na turnusový vlak, tváriť sa profesionálne a dúfať, že nebude ďalší smrťák alebo nejaká chobotina.

Život je vo svojej podstate skvelý. Plyniem dňami s drobnými radosťami a dni plynú so mnou.



Komentáre

  1. Jo, myslím, že každá žena pro své fungování někoho takového potřebuje. Zdá se mi, že většina lidí je v tomhle strašně prudérní a že umět žít život podle vlastních představ je vlastně umění.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nikdy som nerozumela spoločenským normám a štandardom 😅 preto som toho názoru, že ak sa dvaja dospelí a svojprávni ľudia na niečom dohodnú, tak zvyšok sveta do toho absolútne nič nie je.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakovala

Obľúbené textové zvratky