Vytriezvi už!

 Ti neviem. Starnem ale furt dookola tá istá kokotina, čo mi žerie nervy. Furt neprekonateľne vadné vzorky chlapov. Stačilo by mi k šťastiu mať pravidelne sex a občas vybehnúť do múzea alebo na pivo. Nie, mám si nasrať!

Nečakanou ranou je, že mi bude chýbať jeho telo. Čo ti budem... Namakaný týpek mal najkrehkejšie ego. Nechutné klišé a veľká osobná prehra. Pochopila som, stačí sa ľuďom nepliesť do cesty a držať si odstup. 

Som si dosť dobre vedomá toho, že mi to jebe na bedňu a nejakým zázračným spôsobom som stále nažive. Len nejak nepoberám, prečo majú všetci ešte väčšie kopy sračiek, do ktorých sa ma snažia zatiahnúť. Neznášam ako musí byť všetko komplikované a so zvratmi v deji. 

Jebať emočné drámy. Chcem si ísť svoje rytmy. Prepotená, od hliny, čítala by som rastlinám poéziu. Meditovala v páľave. Chcela by som sa vlniť ako steblá vo vetre. Niet komu. 

Mala by som asi vytriezvieť.


Komentáre

Obľúbené textové zvratky