Dobré karty a správny vietor

 Časť mňa je v panike. Aké neprekvapivé! Prekvapivé by bolo ak by som v panike nebola. Ťahám tarotové karty a tie mi dookola opakujú o lepších zajtrajškoch. Vieš, ide o to, že sa mi v mysli neustále hýbe myšlienka urobiť si výlet do Nemecka a užiť si skvelé časy s Námorníkom. Je mi jasné, že pri myšlienke neostane a ja sa na ceste budem pýtať sama seba, že či mi nejebe. Môžem jebať, naberá na významoch. Ja si s radosťou počkám na správnu konšteláciu nebeských telies aby som si mohla ísť svoju hranu. Kua, život môže byť aj hrozne fajn.

Divne mi to brnká na nervy, život je sračka a zvyčajne robí všetko pre to, aby ma pripravil o rozum alebo život. Nedáva dobré len tak, z dobrej vôle a kvôli mojim nádherným očiam. Možno to delenie na kapitoly funguje. Ďabol zna! Samo, že sa chcem vytrhnúť z normálu a dávať si život, koľko sa do mňa zmestí.

Komentáre

Obľúbené textové zvratky