Dezolé sviatky

 Čo by som ti mohla povedať? Skúšky som dala s prstom v nose a už sa nemám na čo vyhovárať. Oficiálne je zo mňa odborník a oprávnená osoba. Pozitívom boli príjemné driemkania na ceste. Rytmické pohupovanie poľahky prekopne môj mozog do hladiny nevedomia. 

Zinscenovala som sviatky, kvôli starešinovi môjho kmeňa a to čo som videla, som potom utopila v pive. Na niektoré veci neexistuje príprava. 

Horšie je, že ma prepadli chute a vrhla by som sa na čokoľvek môjho vkusu s penisom. V mojom svete proste existujú chvíle, keď som len zviera a potrebujem vypustiť paru dobrou jebačkou. Stačilo by ocitnúť sa v mojom dosahu a zvyšok by som zariadila. Za pomoc sa bohato odvďačím.

Samozrejme, že som moc a na dezolátku. Medzi kolami by som zmotala brčko aby náš vesmír trval až do skonania času.

Komentáre

Zverejnenie komentára

Ďakovala

Obľúbené textové zvratky