Nepripravená

 Opäť raz a znova, pomýlené predstavy o svete si ma našli. Stále tá istá autistická naivita, že môžem mať život pod kontrolou. Čerí moje vody, spodné prúdy sa preberajú k životu. Ak by som mala nominovať budúcu chujovinu, ocenenie by putovala dnešným dňom.

Here we go again...

Čo by mohlo byť zábavnejšie, ako zistiť, že existuje muž, ktorý má všetky vlastnosti, ktoré sa mi páčia?! Nie som si istá, že som niekedy osobne stretla človeka, ktorý by bol tak vysoko v mojich štandardoch. Ak by vypukla apokalypsa, bez váhania chcem byť v jeho tíme. Jeden by si povedal, že to je moja úprava reality aby taký bol. Tu ma úplne vykoľajuje, že moje, večne úzkostné črevá s ním boli v pohode. Žiadne diskomfort v druhom mozgu, len pohoda akú si už dlho nepamätám. Okej, to by sa ešte nejak dalo predýchať. Nedávam však, že žije na konci sveta, vo vidlákove s 30ha pôdy. Tam by som si mohla spokojne chovať a pestovať. Žije si môj sen a mne to neskutočne brnká na nervy. 

Námorník! Prisahám, že taký zvrat v deji som neočakávala a zastihol ma nepripravenú. Ak boh existuje, má skurvene zvrátený zmysel pre humor a nikdy mu neodpustím. Prepaľuje mi obvody, keď sa snažím spracovať, že je to Námorník, bývalý naj kamarát exNemca. Vôbec tomu nepomáha fakt, že sa navzájom namotávame a ja strácam akúkoľvek motiváciu sa vzpierať. S každou rekapituláciou si uvedomujem, aká neodolateľná ponuka sa mi naskytla. Môj hriech, že chcem ochutnať unikátnosť. Chcem vedieť aký skutočne je, dotknúť sa jeho podstaty. Ach, to bude veľmi, veľmi zaujímavé, až sa opäť stretneme.

Potajme dúfam, že to bude len o sexe. Nemám tucha, ako by som spracovala, že odo mňa bude chcieť viac. 

Komentáre

Obľúbené textové zvratky