Ležím v posteli so zrakom upretým na ozdobný strop. Ľudia mali v minulosti zvláštny vkus. Človek, čo ho doje... teda laicky zreštauroval, mal zjavne priveľkú odvahu. Nechutné detaily ktoré dráždia pozorné oko. Čo už...
Vedľa mňa odfukuje Nežná a svojim malým telom zaberá polovicu postele. Vnímať ako dýcha je moja uspávanka. Pod všetkou tou človečinou som len zviera, ktoré sa cíti bezpečne v prítomnosti iného blízkeho tvora. Hlboko zakorenené pudy, ktoré upokojuje spánok vo dvojici. Čo ak ma počas spánku prepadne jaskynný medveď a ja ho nezaregistrujem včas? Ešte že mám Nežnú a mozog nastavený reagovať na ňu.
Ak by niekto zháňal prázdnotu, tak mám pre každého minimálne dve tatrovky a ešte sa mi zvýši. Nehanbite sa opýtať si, rada sa podelím.
Niekedy rozmýšľam aké by to bolo, keby som sa narodila do normálnej rodiny. Ako by asi vyzeral môj život, keby som bola normálna. Keby, keby, keby...
Sezóny v pekle, ktoré som dostala zdarma, lebo život.
Už aby prišli lepšie dni.... pre všetkých

Komentáre

  1. >> Čo ak ma počas spánku prepadne medveď? Ešte že mám Nežnú... << Mohlo by to dnes v noci vyzerať nejako takto :D
    https://www.youtube.com/watch?v=hl5sUEqzcp8

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Myslím, že normální jsi, to jen lidé kolem tebe se nechovali správně. Zažil jsem nespočet situací, kdy se člověk ke mě choval zle a obviňoval mě z toho, že se já chovám špatně. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ...alebo medveď prepadne Nežnú a teba nechá na pokoji :D Evolúcia to mala dobre vymyslené až na to že človeku trochu nestíha veď čo by sme všetci dali za to aby sme sa sami v izbe cítili príjemne, navždy :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Neviem, čo je horšia možnosť. Nežná je sraľo, ktorý sa v prípade núdze schováva za mnou :D Ju vyvedie z miery a zneistí aj čiapka na kríkoch

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakovala

Obľúbené textové zvratky