Divnosvet

 Neexistuje asi lepšie vystihnutie života ako dnešná príhoda. Ráno som cupkala do práce a na chodníku som našla pytlíček s trávou. Akurát kakám veselo dofajčená a rozmýšľam, či to celé nie je len jeden, strašne absurdný sen. 

Je to zvláštne a rozrušujúce, lebo nie som človek, ktorý by niečo nachádzal alebo mal šťastie. Skôr som si dlhé obdobie pripadala ako totálny looser, ktorý potrebuje záhradu aby mal kde zakopať to gigantického hovno, čo vyhrá. A ono sa zrazu stane error v realite a ja si môžem dopriať relaxačný večer. Bože, to je tak nádherný pocit, mať za sebou náročný deň a byť spokojne dopečená jak bábovka, na účet niekoho iného. 

Ti musí jebať!



Jasné, že spozorniem, keď sa Vesmír ohne a vybočí z vyjazdených koľají. Autistka vidí hrubú anomáliu vo vzorci. Absolútne netuším, čo mám očakávať, tak čakám najhoršie. 

Komentáre

Obľúbené textové zvratky