Akčný deň

 Od rána som v pohybe, presúvam sa za povinnosťami a postupne si ich odškrtávam. Pripadám si tak ako decentná ľudská bytosť, ktorá zvláda život. Skúsila to na mňa úzkosť, no podarilo sa mi ju zastrčiť do skrine. Mám chuť sa potľapkať po ramene, že som Šikovná Hrobárova dcéra.

Bez obetí by to asi nešlo. Včera ma nabúral rozchod dvojice, ktorá bola zasnúbená. Také čosi sa ťažko prežúva, keď je to ambivalentné. Život, no... Ide si svoje. Tarotové karty opäť vedeli.


Komentáre

  1. Taky se snažím nějak "normálně" žít. Stanovuju si pro jiný asi banální cíle a cejtim se líp, když se mi je daří plnit. Takže tě úplně chápu

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tady mi snad bude fungovat odkaz na můj blablog hahah

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakovala

Obľúbené textové zvratky