Pozvracaj sa!

 Žalúdok mi robí saltá a s vypätím síl sa snažím, nevidieť opäť svoj žalúdočny obsah. Stvoriteľ, rozkopala by som každú tvoju existenciu a prestala hovoriť pri každom údere srdca. 

Umlč ma! Ukonč moju existenciu! 


Každé ráno sa budím v sračkách, z ktorých niet úniku. Budím sa do nechutných konštelácii, ktoré má ženú za hranice. Som tragický príbeh generačnej chudoby a moja existencia je menej, než tisícina v štatistike. 

A predsa, stále existujem. Som jak to rezistentné hovno, čo sa nedá spláchnuť. Furt sa vrátim, ako genitálny herpes. Ak som v niečom fakt dobrá, tak je to moja superschopnosť prispôsobiť sa a prežiť. 

Adapt or Die

Som jak tá hnusná pleseň, čo ti začne v nestráženom momente, žrať chleba. Mňa mnohokrát neuvidíš, len nájdeš stopy, že som tam bola alebo sledujem dianie z povzdialia. Skrývam sa ako podhubie s predsa vyčnievam.

Mne je 🤢Je jedno, čomu veríš a aké hodnoty vyznávaš. Život si nájde spôsob ako ťa vyjebať do riti vianočným stromčekom.

Komentáre

Obľúbené textové zvratky