Chujová konštelácia nebeských telies

 Vesmír okolo mňa sa podivné zakrivuje okolo áut a havárií. Som svedkom toho, ako môže človek prejsť za necelé tri dni, od dvoch pojazdných áut, na nulu. A samozrejme, všetko nie jeho zavinením. Príde mi to ako hnusná pomsta za fantastickú Prahu. Vždy sa nájde niečo, čo sa pokurví nepredstaviteľným spôsobom. Táto vlastnosť života, ma neskonale vytáča.

Furt sa snažím pripraviť a furt dostanem na hubu, nejakým spôsobom. Niekedy mám pocit, že dávam do pohybu skrývajúce sa problémy, ktoré potom vyplávajú na povrch, v mojej prítomnosti. Sračky, zjavte sa!

Do kúta ma zahnali hormonálne výkyvy a ja kvičím a trhám, ako ranená zver. V najhlbšej podstate mojej existencie sa mi chce vyzvracať vnútornosti. Práve dnes, keď by som obetovala celý vesmír na pleciach, tak na mňa doľahá fakt, že obe sú mŕtve. Ostali po nich len fotky a spomienky. A tušíš správne, keď si myslíš, že by som obetovala celú svoju existenciu, za 20 minút s nimi. Som neskonale patetická atrapa človeka, no furt v kúte duše dúfam, že príde kúzelný moment a ja ich budem môcť opäť stretnúť.

Jediné šťastie, že na mojom rozlámanom srdci nezáleží, že je to len pocit a nezmyselný uhol pohľadu jedného bionického robota so zásadnou chybou v Operačnom Systéme..




Komentáre

Obľúbené textové zvratky