Ma nebabrite!

 Po štyroch rokoch mi v schránke pristál mail. Minulosť mi zaklopala na dvere a mňa rovno prekotilo do paniky. Ja som s minulosťou vysporiadaná a nemám čo viac riešiť. Nie všetci však súhlasia s mojou teóriou "Spálených mostov". Uznala som za najlepšie možné riešenie sa amputovať. Pobalila si saky-paky, zaželala veľa šťastia a spálila všetky mosty. Nepárem sa, si zmyslím a zmiznem. Hovorili sme na seba ale nie k sebe. Keď som si odrezaným kontaktom a s dávkou času prečítala staré konverzácie, bolo mi na zvracanie. S dnešnými skúsenosťami, mi naše priateľstvo neprišlo také úžasné, ako sa mi zdalo vtedy. V tých časoch mi bola ako sestra, položila by som za ňu život. To platilo vtedy, no nie dnes.

Slušne a rázne, som ukázala na dvere. Ok Bye! Nemám záujem o drámy navyše. Si vystačím s vlastnými. Dúfam, že mi dá na nejaký čas pokoj. Motám sa svojimi svetmi a svoje rozhodnutie neľutujem. 

Myslíš, že veľmi trpím? Isto, návraty do civilizácie po troch dňoch v horách vždy zabolia. Dofajčená a s Radegastom som si existovala, usadená na horskej lúke v 100m.n.m. a nedokázala som sa nabažiť úžasného výhľadu. Malý útek od rýdzej prítomnosti. Neviem či to majú všetci tak, no ja sa dokážem dívať hodiny. Ochutnávať prírodu všetkými zmyslami. Pre mňa to vždy zachutí ako najkrajšie miesto, kde by som mohla vypustiť dušu. Proste nádhera. Ako chytať modrých skarabeov alebo driemkať na lavičke v poludňajšom slnku. Byť, nikam sa neponáhľať a nič neriešiť, plynúť s dňom a šumením vetra. Vyhrievať sa v ostrých lúčoch, masakrovať chuťové poháriky lesnými jahodami a kvôli takým momentom žiť. Tak ma nájdu, podľa montériek, vojenskej košeli a armádnych bagandží. Aj váľať sa treba pohodlne.

Začala som si vážiť svoj čas a pozornosť. Radšej budem štyri hodiny polievať zeleninu, než tráviť čas s nepríjemným človekom. Interakcia s ľuďmi je vždy mínové pole a mne sa nechce lietať zakaždým do vzduchu. Si naserte! Radšej sa budem rozprávať s paradajkami a zaklínať uhorky, aby rástli. Nebudeme si klamať, nie som vhodný objekt záujmu. Drámy ma nezaujímajú, peniaze nemám, slávna nie som, pojebať sa nedám, som kokotská kamoška a zabúdam odpisovať. Asi by to chcelo tričko: "Ma nebabrite!".




Komentáre

Obľúbené textové zvratky