Výročie

 Dnes je to rok.

Rok bez Nežnej. Srdce sa mi opäť roztrieštilo na milión kusov. Stále som sa nenaučila, ako žiť bez nej. Celá moja podstata je bez nej neúplná. Ani si nevieš predstaviť, čo všetko by som dala za ešte jeden deň s ňou. Čas sa začal počítať na svet s Nežnou a svet Nekonečnej samoty. Jedinou útechou je mi viera, že tam na mňa čaká. Moja huňatá láska.

Zapálila som na jej hrobe sviečku. Neviem, Vesmír asi miluje vyznania lásky. Bolo mi dopriane pochovať ju na najkrajšom mieste aké existuje, na Záhrade. Tam, kde sme to milovali a kde sú navždy naše srdcia. V bielej plachte, navracia sa prírode.

Milovaná Nežná, neskonale mi chýbaš!

Realita nedáva zmysel. Už nejaký piatok bojujem s depresiami a riešením sú magické kvasinky. Ti jebe?! Pojebané huby!!!

Saccharomyces cerevisiae boulardii

Jedla som ich kvôli gastroenteritíde a tie mini potvory má vyslobodili z depresie na počkanie. Kopnem si pilulku s liofylizovanými jednobunkovými hubami a vstanem ako šťastná bytosť. Kvasinky sú do pol hodiny aktívne a efekt kopne ako ťažný kôň. 

Poviem ti po týždni testovania



Komentáre

Obľúbené textové zvratky