Vytrvalé chute

 V odrazoch sledujem politickú a ekonomickú situáciu. Nemám odvahu sa na tú Zlobu pozrieť priamo. Tak, či onak, nemusím vidieť, čo mi príde jednu vylepiť. Žiješ aj ty v tak ujebanom svete, kde je všetko na hlavu a NElogika je logikou? Ľudstvo je kokotina. Paradox evolúcie je v tom, že ľudstvo zahubí seba a vezme si mnoho ďalších druhov so sebou. Na druhej strane je to to NAJ, čo sa dokázalo z tkanív a instinktov poskladať. Na zatiaľ... Ja ti neviem, no myslím, keby sa čas, energia a prostriedky na vývoj a výrobu zbraní hromadného ničenia, použili na hľadanie toho, ako sa môžeme mať všetci dobre, tak by určite polovica sveta nezápasilá o prežitie. Na druhej strane sme prekonali vlastný svet a objavili a vypočítali nekonečný Vesmír nad nami. Neviem, ako nazvať ten pocit, je to ako keď túžiš zomrieť pri veľmi intenzívnom zvracaní a obláčikovo so šteniatkami a mačiatkami. 

Poznáš ten pocit, keď ti niečo strašne dobre padne? Napríklad, keď si unavený a fajne sa vyspíš, či si hladný a dáš si dobré jedlo? Včera ma zmietol kamión naložený tým "Dobre padne" zrazil a povláčil medzi nápravami. Nemám najmenšieho tušenia, ako to urobil, no prekopol ma do stavu priblblého úsmevu a IQ zrážky do dverí. To ti bola taká jebačka, že mi odkoplo dekel do vedľajšej galaxie. Kúzlo mužov, ktorému sa ťažko odoláva. Pretiahol ma tak, že mi prehodilo káble v bedni! Fajn vedieť, že správny penis na správnom mužovi, je lepší než tabletky na hlavu. Hehe... 

Dnes ako naschvál dorazil jeho darček. Už dlhšie básnil o nabíjačke, tak si ju dnes rozbalil. Tešila som sa minimálne tak, ako on. O svojho Pacienta sa starám: Kokot do hlavy všetkým a všetkému! Chcem vidieť ten jeho úsmev, keď sa mu rozžiaria oči a ja sa roztekám... Mám len dnes a dnes má ísť na doraz, lebo zajtra už dnes, nemusí byť.



Nepríjemné je, že s jedlom rastie chuť. Mojim chutiam len málokedy dochádza výdrž, na dnes majú možno dosť, no zajtra si budú pýtať. Ale dá sa odolať mužovi, ktorý je príjemný vo mne aj vedľa mňa?! Nedá! To sa proste nedá, povie niečo tak jedinečné, že ho chcem pre seba !navždy! alebo sa poškrabká na chrbte, napne svaly a krv aj rozum mám hneď v rozkroku. Takým mňamkám sa neodoláva, také sa vychutnáva do poslednej kvapky. Zbožňujem ako z neho šalie moje telo. Och, lahodné chute na jazyku a prenikavé pocity... 



Komentáre

Obľúbené textové zvratky