One good reason

 Ďalší z večerov, ktoré trávim na druhej strane. Vediem svoje malé vojny, schovávam sa pred svetom a žijem svoj moment. V konečnom dôsledku je to aj tak jedno. Dej sa neustále vyvíja, zmena vládne svetu... A huby!

Stále problémová, lebo vždy vzdorujem autoritám a očakávaniam. Potom sa rozsypem ako domček z karát, lebo som unavený človek. A všetky tie haluze, keď si nažive. Od istého momentu je v poriadku rezignovať. Lebo opakovaná havária robota na rovnakej stanici ti vezme všetky nádeje na spravodlivosť a ľudské práva utopí v hydraulickej kvapaline. 

Vzbura strojov už prebieha. Tie kurvy, začali tlačiarňami...

Nie, vážne. Ktrotím robotov, tlačiareň je nepochopiteľne náladová pičovina z pekla. Hlavne keď prestrašne potrebuješ vytlačiť papier a ani krvavé obety bohom nepomáhajú. To sú tie dospelácke nočné mory, o ktorých mi nikto nepovedal.

Dospela som do štádia, keď je mojou povinnou výbavou šrubovák a ninja kombinačky. Životné obdobia sa nepochybne rozlišujú podľa obsahov vreciek. 

Aj by som ti zatancovala, nebolo by to však bezpečné. Modriny na zadku by kazili dojem. Neposlúchala som... Nasadiť obojok a padať dole zajačou norou. Až si myslia, že ma Pán bije. Paradoxne väčšinu modrín mám z toho, že Pán je kus chlapa a ja som krehká bytosť. Ale ako dobre sa schováva pred svetom, v jeho nežnej náručí...



Komentáre

Obľúbené textové zvratky