Purgatory drive

Ak by si chcel na chvíľu okoštovať môj svet, tak sa pohodlne ulož a pusti si toto:

Keď ju počujem, na jazyku sa v momente objaví chuť Nemecka. Aj keď by som si hrozne priala vymazať tú kapitolu zo života, istým spôsobom sa jej nedokážem veľmi vzdať. Bol to skrátka intenzívny zážitok, s veľkými pádmi do Temnoty, no aj v tých bolo čosi magické a jedinečné. A keď k tomu prirátam tie super momenty, keď bol svet gombička...

Mám to, čo nikto iný nemá: ujebaný zážitok o ktorom radšej nehovoriť.

Možno už som po roku zahojila najhoršie... Spomínam a opäť raz neverím, že sa to stalo. Keby nebolo fotiek, neverili by sme, že sme raz boli šťastní.
Nemcovi už skončila alebo čoskoro skončí odvykačka. Neviem čo čakať, čakám všetko! A tak nejak nervóznejem z faktu, že jeho naj kamoš Námorník, je práve doma v Nemecku. Tak nejak očakávam, že sa tí dvaja stretnú aj napriek tomu, že Námorník ukončil priateľstvo a akýkoľvek vzťah s Nemcom.
Proste mi to smrdí nejakou zradou. Príliš podivná zhoda náhod na to, aby sa v tom bode nezvrtol scenár. Môžem sa mýliť a v tom prípade by to bolo ešte horšie. Lebo tak funguje môj paralelný vesmír!
Skrátka, stane sa to, čo bolo nemožné.
Som neskutočne zvedavá, kam táto živá kapitola povedie. Posledný zvrat ešte neprišiel.

Vlk v prezlečení
Neviem sa vypratať do kože. Narážam sama na seba, na svoje hranice, ktoré sa začali jasne črtať. Nikam nezapadám, pletiem okolie. Taký úžasný poklad na linke.
Smejem sa. Keby ste len tušili, kto som ja... Amorfná Ambivalentná Autistka.
Aby som zistila, že aj bežní ľudia zápasia so životom.
Predsa s tým stále zápasím. Čiastková derealizačná sa tak nejak stáva samozrejmosťou. Momenty, keď reálne pochybujeme, či sa mi nesníva, sa stali takmer dennou súčasťou.
Poslednú dobu sa na mňa lepia samí ženatí a ja sa hrám na bohyňu. Chvíľu hrám ich hru, kde stačí byť sama sebou, aby som upútala pozornosť a fascinovala. Nechať vygradovať blud pacientov a potom im ho rozbijem. 
Keď nepoznajú svoju trhovú hodnotu, tak ja im ju s radosťou vyrátam. 
Auz som videla všetko...

Komentáre

Obľúbené textové zvratky