Piatková noc

 Dobrý život.

Piatkový večer, sedím dopečená v kresle a starý pes má svoj moment a robí zlobu. V telke tak hrozný film až je smiešny.

Pracovný život, kde stačí aplikovať prístup z Mondea na Volkswagen.

Nie je mi zle. Život plynie a aj keď má ďaleko k dokonalosti, tak ma baví hrozne zlými vtipmi. Som sama sebou a asi nikdy som nebola k sebe tak úprimná, ako teraz. Poletujem dňami a dúfam, že nenarazím. Stále toľko absurdných momentov...

Všetko zaliate budovaním vzťahu s tatkom. Odpusť, že som taká, aká som, no snažím sa najviac ako môžem. Zaujímam sa a hľadám spoločný čas. Nikdy si skutočne neporozumie, nedá sa to. No môžem vkladať seba do maličkostí, do úprimného záujmu, ktorý nič nestojí. Koniec koncov, všetci túžime po troche záujmu a pochopenia. 


Komentáre

Obľúbené textové zvratky