Nemali by sa miešať, benzin, lsd, diesel

Takto mi zabíjajú neuróny.
Bože, o čom to točí?! Autocorrect a lpg. Teda dúfam, že to bol AC. Ak nie, tak je to Netvor.
A ja druhý, lebo som chvíľu uvažovala, čo má lsd spoločné s benzínom a naftou. Teda okrem toho, že drogy za volant nepatria.
posledne dva dni mam chuť si kupiť husle.... ale prečo to nvm

Dorazil ma

Mám rada tie abstraktné momenty, keď rozmýšľam, či to nie je sen. Ako to môže byť tak mimo?
Proste som a hotovo.

Komentáre

  1. AC to nebol, ale zrodilo sa to z chyby a tušil som ze ta to poteší tak som to nechal :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Spomenul som si na tento článok. Občas sa stane, že na otázku "koľko je hodín" dostanem odpoveď "áno, vonku sneží". Kamarát do dnes namiesto slova "solventný" používa slovo "solídny" a ešte mu to pripadá vtipné. Dnes som si však položil otázku, či "je*e mne alebo sú ostatní zdegenerovaní mutanti", pričom ani jedna odpoveď nie je pre mňa pozitívna. Ak sú ostatní mimo, potom je to prúser, lebo s tým asi ťažko niečo urobím. Ak je*e mne, tak to zrovna nie je výhra. Ale ja pevne verím, že to druhé je moja realita, lebo potom je tu ešte nádej... Čumím práve do monitora 20 minút a čítam opakovane emailovú diskusiu s jedným Mimonom alebo Klingonom (neviem) a nadobudol som pocit, že "by sa nemali miešať benzín, LSD, diesel". Zažil som práve odmocninu z neurónov a alkoholom to nie je...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hm, tú otázku celkom dobre poznám a osobne mám podozrenie, že sa ju pýtajú ľudia s IQ nad 100. Tomu zvyšku stačí kyjak a smartphone do ruky.
      Počuj, ty mi budeš vedieť povedať: som mizantrop ak nemám rada hlúpych ľudí? Vopred vďaka za odpoveď.
      Prečo práve Rene Gade?
      Čo by to znamenalo, keby si bol práve ty normálny?

      Odstrániť
  3. Úplne mi dnes vyskratoval mozog. Ako keď sa schyľuje k one-night-stand, vyzlečieš sa do naha a on zareaguje, že "si zlatá, ale dnes už som sral" a kýva hlavou, že ti rozumie. Dá sa potom cítiť inak ako mizantrop?

    Máš pravdu, že to je spôsobené vyšším IQ (moja hlúpa sestra je hyper-šťastný človek), pretože to od istej hodnoty je skôr kontraproduktívne a útočí na svojho majiteľa. Rozdiel rúbať les motykou alebo neskutočným ostrým samurajským mečom, pričom ti hrozí, že si pri tom utneš nohy, ruky a uši.

    Sheldon Cooper: "Why are you crying?". Penny: "Because I'm stupid". Sheldon: "That's no reason to cry. One cries because one is sad. For example I cry because others are stupid and it makes me sad".

    Lebo som René a od malička som vykrikoval, že "cisár je nahý" hlavne mojej psychotickej matke s ťažkou hraničnou zábavkou s paranoidnými bludmi a sadistickými sklonmi, a tak urobili zo mňa odpadlíka (od rodinného kultu). Je to teritoriálna stratégia predátora, ktorému keď hrozí odhalenie, tak zničí toho, kto "vidí" (pozná) jeho hru. Čo by to znamenalo? Už nič, lebo dnes viem, že som mal pravdu. Občas mi chýba ten pocit, keď za to, že trafíš klinec po hlavičke a zasiahneš stred (povieš názor), sa ti pomstia, sadisticky ti ublížia a nemáš možnosť sa brániť. Skur*ené sviatky...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Čiže deň so špunkom ako tomu hovorím ja.
      Mne dosť vadia hlúpi ľudia a zo svojej pozície nedokážem pochopiť ich svet. Osobne mám pocit, že tých ľudí s IQ do 100 pribúda a tak nejak strácam nádej v ľudstvo. A keď sa dištancujem, tak si myslia, že som namyslená 😂 mne proste nejde nadviazať kontakt s niekým, kto si myslí, že fraktúra je druh zákusku a savo do oka pomôže na zápal.
      Raz mi ktosi povedal, že rozdiel 20 a viac bodov (či ako sa to hodnotí) v IQ medzi dvoma ľuďmi spôsobuje problémy v komunikácii...
      To mi pripomína, že keď som mala násť, tak mi tí menej mentálne zdatní vždy hovorili, že som moc múdra...

      Ou, takže aj ty si z nenormálnej rodiny. Ani neviem, či poznám niekoho, kto vyrastal v aspoň trochu normálnej rodine(myslím tým rodine, ktorá ťa nezdeformuje ako náraz v 80km/h v starej škodovke).
      Vďaka za náhľad do tvojho sveta 😉
      Btw. som hrozne zvedavá a nemôžem si odpustiť ale koľko máš rokov?

      Odstrániť
    2. Hmm, rozumiem, aj keď mne skôr robí konflikt v hlave to, že neviem, či ten človek je tak nepredvídateľný manipulátor (niekde na úrovni Stalina) alebo na maximum retardovaný idiot. V tom momente neviem predvídať hrozbu, útok a to sa práve dnes stalo. Asi si si všimla moju úchylku (skôr fetiš) analyzovať všetko a každého a som v tom dosť dobrý. Inak sa ani nedá, keď ťa niekto v 3-4 rokoch zamyká samého, vystrašeného v izbe, lebo ti naschvál púšťa kriminálky s vraždami (užíva si tú moc a kontrolu) a ty sa bojíš a od strachu radšej požerieš tabletky, lebo babička ti pred tým povedala, že ju "od tabletiek nebolí srdiečko" (strach = emócia = telesné prejavy). Až nedávno som zistil, že takto lámu deti v satanistických kultoch a tá úžasná, milujúca babička je falošný psychopat. Proste máme nejaký humus v génoch, pretože sa buď narodí teoretický fyzik prednášajúci po Európe alebo vrah, ktorý sa smeje, keď igelitovým sáčkom dusí mladú holku a večer ide vysmiaty na rodinnú zábavu. Takže je rozdiel nenormálna rodina, lebo ti tatínek nekúpil LEGO a nenormálny rodinný kult, ktorý ťa nepustí ani keď sa rozkrájaš. Ale ako som čítal, tak ty si si užila tiež svoje. Vek? Som ešte len v polovici (snáď :))...

      Odstrániť
    3. Ňach, rodinu si človek nevyberie a môže sa len pokúsiť prežiť ju.
      Mohla by som ťa poprosiť o email? Je jedna vec(a možno aj viac) na ktorú by som chcela počuť tvoj názor. Ja si s ňou neviem poradiť a rada uspokojím tvoj fetiš 😇

      Odstrániť
  4. Poprípade mi rovno napíš mail:
    hrobarova.dcera@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakovala

Obľúbené textové zvratky