Morituri te salutant

Dnes, keď som na pohovore vyplňovala dotazník, som sa zarazila pri kolónke: kontaktná osoba. Krátky záblesk zdesenia, ako veľmi sa svet zmenil. S úsmevom v duchu, som tam s hrdosťou uviedla tatka.
Druhý mozog v bruchu vraj neklame, tak počúvam pocity svojich čriev.
Pookrial a rozžiaril sa odkedy sa naše cesty opätovne pretli. Je to ten zvláštny pocit, ktorý sa vznáša v povetrí ako ľahký závan. Neuchopiteľný, neopísateľný, no keď ho ucítiš, vieš s istotou povedať, že je to práve TO. Pokojný stav, keď opakovane prehľadávaš každý kúsok tela, či tam nie je náznak aj najmenšie napätia. A on tam nie je, aké neuveriteľne!
Nech budúcnosť prinesie čokoľvek, každý moment s ním je darom, za ktorý som nesmierne vďačná.

Získavame a strácame...
Večný kolobeh príchodov a odchodov, konštantná zmena aj tam, kde sa zdala nemožnou.
Od Nemca som sa definitívne odstrihla. Aj napriek pobytu v odvykačke ostal jeho mentálny svet nedotknutý. Videla som veľa červených vlajočiek a do toho ten hrozný pocit v črevách, že musím utiecť, zachrániť sa.
Závisláci majú zvláštne pokrivené videnie sveta. Dokážu nájsť výhovorky aj na dne Mariánskej priekopy a do toho hry ako zvaliť vinu na druhého, lebo sa dostatočne nesnaží hľadať dôvody, prečo by závislý mala prestať brať.
Zabolelo vidieť, že ešte stále nedospel do štádia, keď by bola možná zmena, že stále používa staré vzorce správania... Na ktoré mu dnes z vysoka seriem.
Zabolelo vidieť, že opäť raz ani najväčšia snaha nestačí, že sú veci, ktoré ovplyvniť nedokážem a moja vynaložená energia vyletí von komínom.

Mám plné zuby ľudí, nebaví ma nechať sa zaťahovať do ich sračiek a znášať ich démonov. Nie som Červený Kríž ani iná charita.
Radšej vezmem svojich démonov a spoločne budeme pozerať ako rastie Hokkaido.
Samota sa dokáže bolestivo zarývať do kostí počas pochmúrny večerov. Zároveň prináša pokojné momenty, keď sa oceán vnútra rozbúri, len z vlastnej vôle.
Nikto mi nič nevyčíta, nikto ma nekritizuje, nikto ma neobmedzuje, nikto mi nezakazuje, nikto mnou nemanipuluje.
Som slobodná a tak to aj zostane.
Ľudia mi nerozumejú a to je holý fakt.
Z nutkavej potrebe po utrpení som si stiahla zoznamovaciu appku. Trvalo len dve dni, než som konto zrušila a appku odinštalova. Vďaka, neprosím...


Komentáre

Obľúbené textové zvratky