Skorý ranný príchod

Dve hodiny ráno, vraciam sa domov. Fuuu, tak Peklo má aj svetlé momenty.
Ukecala som Uniformovaného na pivo a ono to vystrelilo úplne iným smerom.
Najprv sme vypili zlé pivo v ešte horšom podniku a keď zatúžil po miešanom drinku, tak sme sa presunuli. Popíjali sme grepového Hemingwaya na balkóne podniku, kde sme boli ako päsť na oko. Totálne nezapadajúce ľudské bytosti, s debatou z iného vesmíru. Už vtedy som zacítila závan život v žilách. Príval energie s pocitom, že je to len menej šťastná epizóda, ktorá pominie. Prvý moment, keď som si bola istá, že opäť žijem.
Rozlúčili sme sa a ja som sa vracala domov po cestách, ktorými som za ním utekala. Čas sa posunul, kalendár zmenil a ja opäť kráčam tými istými chodníkmi ako pred rokmi. Tá istá kulisa a zároveň sme úplne iní.
Deň mal skončiť pri fľaši vodky s bračkom. Neskončil. Miesto toho prišla zákerné očividná otázka: "A po čom túžiš?".
Yoi, tak sa obliecť a presunúť na opačnú stranu mesta. Čakala som všetko ale určo nie, že budeme na balkóne odpaľovať hranaté brčko, ktoré nepríjemne škrabalo. Už som odmeditovala dosť magických paličiek, no tu som sa po troch hlbokých nádychoch ocitla v inej dimenzii. Celkom zloba, ako to rýchlo a plynulo nabehlo do ohromujúcej podoby.
Brčko s Uniformovaným, na to som čakala sakra dlho.

Je jedenásť, ležím v posteli rozbitá ale v neuveriteľnom súlade s bytím. Na tvári priblblý úsmev, keď sa mi vynárajú obrazy toho, čo sa dialo v posteli. Túto noc som zomrela veľakrát.
Presne pre také chvíle sa oplatí žiť. Konečne kúsok šťastia, keď opäť verím, že všetko nakoniec dobre dopadne.
Zabudla som, ako príjemné cítiť, keď sa jadrové reakcie dajú do pohybu a celým vnnútrom sa rozlieva zmierenie.

Komentáre

  1. Dnes jsem mnohokrát zemřela.. a proto se vyplatí žít... Líbí se mi ty 2 navzájem si odporující položky. :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakovala

Obľúbené textové zvratky