Nedeľné povaľovanie

Aj dnes sa nesiem na doznievajúcej vlne energie, ktorú vo mne rozprúdil Pán Uniformovaný.
Stačí len chvíľa v jeho prítomnosti a moje vnútro ožíva. Prameň sa preberie a začne znovu tiecť, nenásilne, prirodzene. Energia naplní vyschnuté koryto a napája smädnú krajinu. Namiesto ticha počuť rieku, ktorá šepká krajine o krajších dňoch, ktoré sa blížia, vracia nádej.
Netuším, prečo takto na mňa pôsobí práve on. Možno je lepšie nepátrať a užívať si to.

Pokojné povaľovanie mi kazí len séria myšlienok. Včera mi Jazvec napísal, že sa ľudia ľahko stanú závislými na mne a to narušilo moju krehkú rovnováhu.
Nerozumiem, prečo práve ja. Som nestabilná osobnosť, ktorá podlieha svojim afektom a pocitom. Mnoho času trávim ďaleko od všetkých, v Myšlienkovom Paláci. Stačí menej ako málo, aby sa mi človek zhnusil.
Ak je to tým, že dokážem počúvať a nesúdiť, tak ma nesmierne mrzí, že žijem v tak úbohom svete.
Nie som dobrá, som len človek- teda zviera s rozvinutým abstraktným myslením a hlbokým vnútorným svetom. S veľkou námahou sa učím zvládať samú seba a často sa mi to nedarí.
Asi najbližšie k pravde, s ktorou sa stotožňujem, došiel Lišiak.
Ľudia vidia len to, čo chcú vidieť a čo im je dovolené uzrieť. Strácame sa v preklade...

Komentáre

  1. Užívej si ty pocity, které v tobě vyvolává. Třeba na tebe niko jiný takto působit už nikdy nebude. Nech se těmi pocity unést někam.. jinam.
    Ono se zdá, že poslouchat druhé je samozřemé nebo nedůležité, ale opak je pravdou.

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakovala

Obľúbené textové zvratky