Vitaj vo svojom osobnom Pekle

Dlho mi nešlo do hlavy, prečo sa na mojich pocitoch nič nezmenilo. Nedarilo sa mi odohnať melonchóliu a zaplniť prázdnotu. Z času na čas sa do mojej mysle vkradla finálna možnosť. Horkosladké vedomie, že jediným pohybom ruky môže navždy utíchnuť srdce.
Potom prišiel večer, keď sa naivné očakávania definitívne rozpadli. Nezmenilo sa nič, možno je to ešte horšie. Prebudila som sa zo zlého sna, aby som zistila, že realita je ešte horšia.
V spleti toxických vzťahov, obkolesená patologickými vzorcami správania, nesmiem prísť o rozum. Múry hrubnú a ja sa, ako zviera, snažím napchať do najvzdialenejšieho kúta mojej mysle. Vtesnať sa do malej štrbiny, nech to na mňa nedosiahne. Rovnaká strachová reakcia ako u týraných zvierat a ľudí.
Lebo to, čo bude nasledovať, bude bolieť.

Musím sa zachrániť.
Chcem sa zachrániť.
Už viac nechcem trpieť.

Komentáre

  1. Docela by mne zajímalo, které blogy jsi nahlásila, aby zmizli. Hraješ si na Osud?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ťažko povedať, keďže som si to do denníka nezapisovala a emaily o zmazaní blogov leteli rovno do koša 😁
    Ale urobila som službu spoločnosti, tak môžem spokojne spávať

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakovala

Obľúbené textové zvratky