Chráň ma predo mnou

Jedna z drobností, ktoré zbožňujem je, keď na mne ostane jeho parfum. Stačí sa len zhlboka nadýchnuť a pripomenúť si, že to nebol sen.
Spokojne som fufňala, keď ma hladkal po chrbte. Rozplývala sa pri sladkých bozkoch aby som nakoniec zložila hlavu na jeho hruď a rozmýšľala, aká hydina mohla vymeniť nežného obra za iného. Tak či onak, patrí jej moja vďaka, že mi uvoľnila miesto.
Často si zavtipkuje, že som jeho najdlhší "vzťah". Sedem, či osem rokov je už slušná doba a mňa to stále baví. S vekom a skúsenosťami vidím, na aký poklad som narazila.
Život je zvláštny alebo sa minimálne zvláštne zakrivuje okolo mňa.

Rada zo života: Pozor na hráčov pokru, poznajú sa medzi sebou!
Vedela som, že žijem v malej dedine ale že mojim IQ testom prejde kamoš Uniformovaného a ja sa to dozviem počas debaty pri káve, tak to som nečakala. Prešiel ma kamión a odumrelo mi pri tom dosť slabších neurónov. Ešte som to zaklincovala tým, že som zo seba vysypala meno ich spoločného kamaráta, ktorý o mojej existencii nevie ale ja viem o ňom.
Večné prekvapenia...

Komentáre

Obľúbené textové zvratky