Ostaň so mnou

Želám si, uložiť sa v tvojom tieni a ošetrovať si rany. Vyliezť z ulity, keď tvoje silné paže podoprú moje nebo. Priznať, že som zranená.
Obliekla by som si tvoje tričko a zaliezla do tvojho posteľového kráľovstva, kde by čakal vytúžený pokoj. 
Ostaň, prosím, so mnou, keď budem v spánku bojovať s démonmi. Nechcem byť viac sama.

Dotýkala by som sa ťa tak, ako nikto predtým. Buď mojim zrkadlom, nech môžem nájsť vlastné rany a zahojiť ich. Buď mojou oporou, keď sa budem zbierať zo zeme a hľadať svoju tvár. Buď sám sebou, aby som sa mohla vkradnúť do sveta tvojho vnútra a tak spoznať aj seba.

Dám ti to najlepšie zo seba, čokoľvek si budeš želať, len mi dovoľ prísť. Ostal si jediný, ktorému verím.
Desí ma, koľkými spôsobmi dokážu ľudia zraňovať. 
Ako som zanevrela...

Komentáre

Obľúbené textové zvratky