Odtlačky labiek

Chýbaš...
Ale asi chápem.
Vždy ma poteší, keď na cestičke nájdem odtlačky labiek. Niekedy stačí vedomie, že sa kúpeme v rovnakom slnku s tou istou oblohou.
Spomínala som už, že zásadné momenty prichádzajú s najmenej pravdepodobným človekom? Mám rada ako prekvapenia vyskakujú z nečakaných miest (nie je práve to podstata prekvapenia?!). Úžasná náhodnosť.
Neviem a ani si nechcem predstaviť ako by vyzerala moja realita, keby sa naše cesty neskrížili. Nevedomosť je jedom pre moju myseľ.
Ďakujem ti, za tvoj čas. Dal si mi najkrajší darček aký som si mohla priať. Dal si mi kľúč k spoznaniu a pochopeniu samej seba.
Len si to predstav: vyberieš si neznámeho človeka ako konzultanta, lebo už nevieš, čo iné skúsiť. Veď možno motyka dá a bude z toho aspoň trochu užitočný pohľad z vonku.
Motyka dala a v balíčku boli chýbajúce kúsky puzzle. Zrazu dáva všetko zmysel a konečne vieš ako sa pozerať na celý obraz.
Je to ako zobudiť sa z nočnej mory.
Pravda oslobodzuje aj keď má záľubu v bolestivom trhaní ilúzií.

Komentáre

Obľúbené textové zvratky