Shapeshifter

Teplomer tvrdiť, že je 8℃ a za oknom padajú obrovské chumáče snehu. Vietor si ich drsne pohadzuje vo vzduchu a po dopade na zem miznú ako zakliate.
Krásna hudba, potrava pre dušu...

Ak by som narazila na čarovnú bytosť, ktorá by mi umožnila získať magickú vlastnosť, tak by som bez váhania povedala, že si želám vedieť zmeniť svoju podobu.
Snáď odkedy si pamätám samú seba, tak sa mi tá predstava zdala úžasná. Vedieť sa zmeniť v čokoľvek, mať laby, kopytá, krídla či plutvy.
Úsmevné v kontexte môjho chameleónstva, aj keď ja mám radšej pomenovanie amorfnosť.
Shapeshifter- nádherné slovo. Mám rada, keď slovo, ktoré niečo pomenúva padne ako uliate a ešte mu prisypali trochu trblietok.
Konečne sa mi podarilo z internetu vyloviť pdf Aspergirl. V šialenom počasí si môžem zaliezť do postele.
Nevedela som, čo od knihy čakať. Väčšina kníh narazí na vysoké nároky môjho vkusu. Príjemne ma prekvapilo, že mi Aspergirl dala odpovede na otázky, s ktorými som si nevedela poradiť alebo ma nasmerovala kam ísť hľadať.
Kakám na to...

Komentáre

Zverejnenie komentára

Ďakovala

Obľúbené textové zvratky