Tiefe Wasser sind nicht still

Tichá voda brehy melie.

Je vôbec prekvapivé, že som to o sebe v detstve počúvala často? Asi nie...
Vždy som sa schovávala pred svetom, nechcela som aby ma odhalili. Nechcela som, aby videli moju pravú podobu...pokazená
Vytvorila som perfektnú masku a za ňou obrovské hradby, nech nikto nevie o mojich slabinách. Plná skriňa démonov, ktorých treba držať pod kontrolou.
Nepútať pozornosť, plynúť na pozadí a ticho uberať z brehov...
Celý život klamem všetkých a všetko. Zvláštne, ako túžba po prežití zdeformuje osobnosť.

Komentáre

  1. Si zdeformovaná ty alebo tí, čo ťa nútia celý život klamať? Inými slovami, keby spoločnosť bola zložená z ľudí ako ty, boli by odlišní ľudia nútení zničiť všetko čo im je vlastné?

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakovala

Obľúbené textové zvratky