Neschováš sa

Nečakala som, že sa "stretneme" za takých okolností a doteraz neviem, čo si o tom myslieť. Zvláštne...

Ach, Corazòn, netuším ako si sa dostal do môjho sna ale odzrkadľuje sa v ňom viac ako by som chcela.
Vydala som sa na cestu do poloopusteného mestečka vysoko v horách. Posledná známa adresa tvojho výskytu. Nevadí, ja ťa nájdem.
Brodila som sa snehom a bojovala so zimou. Strhávala sa aj pri tom najjemnejšom zvuku. Toto miesto totiž obývajú príšery, ktoré by si na mne pochutnali.
Cesta do mestečka bola prekvapivo pokojná, no na hranici sa situácia zmenila. Schovávala som sa v opustených budovách, liezla kanálmi a podzemím. Bolo by ľahké zabiť príšeru, ktorá mi prišla do cesty ale to by spôsobilo neželaný rozruch a upútalo pozornosť ostatných príšer. Ak už zabíjať, tak ako tieň, ktorý nezanechá stopu.
Podarilo sa mi naraziť na jedného z ľudských obyvateľov tohto divného miesta a ten ma nasmeroval na miesto za mestom, kam sa nikto neodvážil už dlhú dobu. Kráľovstvo príšer, že ma to neprekvapuje.
Pokračovala som vo svojej ceste snehom. Len o chlp sa mi podarilo vyhnúť svorke príšer. Pozorovala som ich zo skalného brala a v tom si sa zjavil ty. Príhodné miesto pre niekoho, kto nechce byť nájdený...
Svet sa rozplynul a ostala len nekonečná temnota v ktorej svietili naše nahé telá. Špička tvojho penisu začala pomaly vnikať do mňa. Každý milimeter znásoboval moje šialenstvo a ja som strácala hlavu.
S tónom aký vieš len ty, si sa ma opýtal, že to už bude asi dlho, čo som mala naposledy sex. Nedokázala som ti odpoveď, celá moja bytosť sa sústredila na to ako zapĺňaš moje vnútro...

Komentáre

Obľúbené textové zvratky