Nechaj ma dýchať

Ťažko sa píše, keď sa celou krajinou rozlieha Temnota. Len ticho a tma z ktorých otupujú zmysli. Žiaden náznak svetla hoci len z jednej zablúdenej hviezdy či svätojánskej mušky.
O to ľahšie sa dá prehliadnúť blížiace sa nebezpečenstvo.
Oh, Corazón, dostala som nakladačku akú nepamätám. No čím viac sa zo mňa snaží Temnota vymlátiť zvyšky života a zlomiť ma aby som sa vzdala, tým viac sa to vo mne vzpiera.
Valí sa to ako rozbúrene more a sotva sa pľúca aspoň z časti naplnia vzduchom, už sa valí ďalšia vlna a ťahá ma do hlbín.
Len sa skryť hlboko do seba, zavrieť všetky brány a znásobiť múry. Tam na mňa nedosiahne nikto, len ja sama.

Komentáre

  1. Wow! Občas se já takhle taky cítím, ale už je to lepší. Krásně napsáno!
    Chtěla jsem ti poděkovat taky za to jak si minulý rok komentovala na mém blogu. Pomohla si mi. Díky!

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakovala

Obľúbené textové zvratky