Omylom LSDown

Oh man...
Nie, niet pochýb o tom, že ja nie som normálna. Ležím v posteli uprostred tripu a neverím.
Chápeš, chladnička zomrela, tak som ju konečne vydrhla a poslala ju tak do pomyselného neba. A tie dve papieriky si trónil uzavreté v dózičke. Bola som pripravená ich vyhodiť.
Heh, kto by chcel mať ako prvý trip nekonečnú nudu?
Proste som sa pri poslednom venčení rozhodla, že to risknem. Čo by to po takej dobe mohlo urobiť, že? Vtedy som to pripisovala zoxydovanej chemii. Celé tie hodiny ťažkej nudy.
Proste som tie dve malinkate papieriky zjedla s tým, že sa nič nestane, že mi max bude zle.
Oh Fuck! To bol najlepší omyl môjho života
Prijemne mi brnia dlane a tie vizuálne halucinácie. Škoda, že to nemôžeš vidieť. Je to úžasné, ako sa realita začala ohýbať a meniť aj keď viem, že je to len v mojej hlave.
Pozerať ťažký seriál v takomto stave je enormný zážitok. Napĺňa ma to aj na miestach o ktorých som netušila.
Som v takmer úplnej tme ale vyzerá to tu ako na diskotéke.
Idem ja z toho vyťažiť, čo to dá.
Tak mi zaželaj šťastnú cestu :)

Komentáre

Obľúbené textové zvratky