Jump motherfucker jump!

Pozerám na blikajúci kurzor a rozmýšľam, prečo sa Bordel v mojej hlave aktívne vzpiera, keď sa ho snažím vygrcať.
Zakliesnený v nepohodlnej polohe tlačí na citlivé miesta a nedarí sa ho posunúť.
Je ako ten pichľavý pocit, ktorý sa na mňa lepil pri večernej ceste z obchodu. Sedem hodín a hlboká tma, kde v ľahkej hmle strašia plešatejúce stromy. Konzervy v baťohu tlačia do krížov a do duše sa vkráda neodvratný pocit, že jeseň je definitívne tu.
Bytostne neznášam jeseň a zimu!


Oh man, ničomu nerozumiem a všetko sa jebe.
Pokazená chladnička, mŕtva grafická karta, podozrenie na funkčný alkoholizmus a do toho akosi pričasto počúvam, že na mňa niekto čaká a že ma potrebuje. K tomu som sa zhrozila pri pohľade do "zrkadla" a povedala si, že nemusím byť najlepšia...


V tomto bode odporúčam predstaviť si ma s navretou žilou na čele.
Jump motherfucker jump!

A potom sa smejem pri mailoch, že je to so mnou ťažké a nie len občas.
LöL

Komentáre

Obľúbené textové zvratky