Iná ako som bola

V posledný kúsok karamelovej wafličky na jazyku a dúšok horkej kávy aby mi v ústach vybuchla hra chutí. Po dlhej ceste si zaslúžim malú radosť.

Neviem, či sa vôbec slovami dá vystihnúť to, čím som si prešla za posledných 18 hodín.
Ak ti začnem rozprávať o hlbokej eufórii, ktorá zaplnila každý kúsok môjho vnútra. O farebných haluškách, ktoré svojou existenciou len a iba v mojom mozgu, si ma hladili ako stovky teplých dlaní.
Asi mi neuveríš.
Hranice v mojej mysli a všetky bariéry prestali existovať. Ako chirurg, ktorý necíti bolesť a operuje sám seba.
Bolesť prestala existovať a ja som sa mohla dotýkať svojho vnútra, traumy prestali byť traumami. Žiadne hodnotenie, či je niečo zlé alebo dobré.
Len čisté pochopenie...
Videla som sa nahá až do morku kostí a našla som zmierenie so sebou.
Nádhera!

Akurát ma mrzí, že potenciál tejto kyseliny v oblasti psychiatrie či psychológie sa nevyužíva. Mohlo by to zmeniť život mnohým ľuďom.
Chápem, nie je to také jednoduché...

Komentáre

Obľúbené textové zvratky