Čo ma (ne)prekvapí

Od rána mi tečie z jednej nosnej dierky a s pokračujúcim večerom sa cítim viac a viac nachcípane.
Heh, výlet do inej dimenzie bol náročný alebo len hlúpa zhoda náhod.
Nie je to podstatné.

Svet sa asi v nestráženom momente zbláznil, pretože som našla email od ex.
Áno našla, písal totiž na adresu, ktorú som používala od strednej a dnes je tak akurát zberačom spamu.
Pred viac ako troma týždňami (veľmi často ten mail navštevujem) poslal fotku (asi jeho) psa a nič viac.
Úsmevné.
Netuším, čo tým chcel povedať ale pravdepodobne to mala byť len zámienka ku komunikácii a tú radosť mu neurobím.  Bipolár či hraničiar, ktorému zjavne ležím hlboko v pamäti.
Nejde tak ani o to, že písal hoci je to už 5 rokov, čo sme sa rozišli. Také tendencie mal aj predtým. Viac ma znepokojuje kontext. V poslednom čase sa deje veľa zvláštnych vecí a ja mám pocit, že sú to znamenia blížiacej sa zmeny.
Nechcem znieť paranoidne, môj svet vždy bol a asi aj bude zvláštny ale takéto anomálie ma vytrhávajú z rovnovážneho bodu.
Neviem ako to vyjadriť, či popísať. Posledné mesiace sa dejú veci, ktoré som nečakala a čosi hlboko vo mne je z toho nervózne.
Vždy to boli drobné odchýlky od normálu, ktoré značili, že na pozadí sa k niečomu schyľuje a k tomu nekľud, ktorý sa nedal identifikovať. A teraz je tu opäť.
Chcela by som napísať viac ale myšlienky utekajú pri pokuse o uchopenie...

Komentáre

  1. Ja som mala také obdobie dávnejšie, teraz prešlo do niečoho, čo ťažko opísať. Možno ti len intuícia šepká, aby si sa mala na pozore.

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakovala

Obľúbené textové zvratky