Povedz, čo s ním?

Búrka ustúpila, navracia sa pokoj v ničote.

Sledujem ako sa má snaží zmanipulovať. Vymyslel mi krásny osud, ktorý mi má zaručiť fajn život. Jeden by si myslel, že mu ide o moje dobro a stará sa o mňa. Lenže hovoríme o rozpoltenej osobnosti a provnou motiváciou je jeho vlastný profit.
Ak by som na to pristúpila, stála by som sa nástrojom, ktorý potrebuje.
Smiešne na tom je to, že podobný scenár som už zažila, síce nie s ním a tiež to nedopadlo.
Rozmýšľam, k čomu je to dobré...
Dráždi príšeru a ja neviem, či ho pre jeho vlastné dobro odstrihnúť alebo sa poddať a ublížiť mu. Ak ostanem ako mŕtvy chrobák, tak do mňa bude šťuchať až kým nevybuchnem. A to nebude pekné.
Keby bol niekým iným, situácia by bola jednoduchšia ale nie je.

Povedz, čo s ním?

Komentáre

Obľúbené textové zvratky