Radosti života

Pes spokojne spiaci v pelechu, k tomu sušienka s kúskami čokolády a kakao. Do toho ešte dobrá hudba a teplo deky.
Chutný večer.
Po náročnom dni, keď mi pribudlo množstvo šedivých vlasov a odumrelo niekoľko neurónov, padne vhod si dopriať niečo pekné.  Nechať usadiť prach a zhlboka sa nadýchnuť.
Žiada sa mi napísať, že nie som náročná ale neviem, či je to pravda. Mám rada, keď sa svet spomalý a upokojí. Môj malý vesmír, kde si môžem zaliezť lebo chcem a nie pre to, že sa schovávam pred šialenstvom. Predrať sa do prítomnosti a užívať si všetky príjemné veci, ktoré so sebou prináša.
Ohriať si tekvicovú polievku a zošrotovať dve plné misky. Rozplývať sa z chuti pri každom súste, nechávať teplo rozlievať sa vnútrom a prijemne sa napchať. Obyčajne jedlo ako výnimočná príležitosť, ktorú si užívam.
Och, teraz božské kakao! Vracia ma v spomienkach do detstva, na miesta, ktoré už neexistujú a do časov, ktoré uplynuli. Nemávam ho často, no o to vzácnejšie chutí. S každým dúškom sa na jazyku rozlieva chuť, ktorú je príjemné sledovať.
Zázraky, kam sa len pozriem!
Môžem to vylepšiť horúcou sprchou, ktorá sa ma bude dotýkať na každom kúsku kože. Ak zavriem oči a popustím uzdu, tak mi k dokonalosti chýba len dokonalé miesto. Vyhrievala by som sa pred krbom a ak by ma tancujúce plamene omrzeli, tak by som šla von, pozorovať hviezdy.
Momenty, ktoré už nikto neukradne a ostanú navždy moje.

Komentáre

Obľúbené textové zvratky