Utopená v tmavom pive

Dnes je deň plný malých potešení.
Mám rada, keď sa veci zvrtnú neplánovane. Na počiatku bola nutnosť ísť do obchodu a tam som neodolala špikovým kostiam a tmavému pivu.
Malé prenikavé oči sa rozžiarily, keď som jej podala špikovú kosť. Už dlho nemala a času ubúda.
Videla som to už mnohokrát a stále ma to baví. Elegantne sa prehupla do divocha a za zvukov ošípanej si vydlabávala mastné vnútro. Rozmrvila ho po celom matraci jej veličenstva a zamastila si ešte aj chlpy na ušiach. Toľko potešenia z jednej kosti a pre mňa dokonalý dokumentárny film. Naskakovala mi husia koža, keď som počula ako ohlodáva kosť a ako strháva blanitý obal. Poznám ju ako Nežnú, jemnú bytosť s hlbokými očami a pri tom by mi dokázala ublížiť, ak by chcela.
Ešte aj teraz, po dôkladnej očiste, z nej cítiť pach špiku.
V ústach sa mi rozlieva horkosť piva. Už nejaký čas som snívala o tmavom pive a dnes mi šumí v pohári.
Kde sa podeli časy, keď som pivo pila na litre? Dnes si dám jedno veľké kvôli chuti aj to ho popíjam takmer dve hodiny. Popravde mi aj tá trocha alkoholu vadí a musím s ňou bojovať. 
Na ja, alkoholické rozbíjačky už nemajú v mojom svete miesto. Úplne abstinovať však nechcem, jed v malom množstve je liekom a raz za týždeň/dva/tri... Koniec koncov sa mi minimálne tie kalórie v pive hodia.

Pri Kostlivcovi z minulosti som sa rozhodla riadiť heslom: Rob druhým to, čo chceš aby robili tebe. Odignorovala som znenie mailu, ktorý prišiel a napísala vysvetlenie, prečo nie sme v kontakte. Či to druhá strana pochopila, neviem. Vysypala som zo seba svoje dôvody, hoci chladne a bez ľútosti. Tak to totiž cítim...
Jednoducho nie som tým, kým som bola pred šiestimi rokmi a už vôbec nie desať rokov naspäť.
Niekto uteká pred šerednou realitou do spomienok a minulosti, no ja to nie som. Pre mňa je minulosť mŕtva, je len tu a teraz...

Srandou je, že čím viac ignorujem Uniformovaného, tým viac ma otravuje. LöL

Komentáre

Obľúbené textové zvratky