Podivné rytmi

Už mi nie si blízka...

Kostlivec z minulosti sa po mojom vysvetlení, že klope na zlé dvere neozval. Neprekvapilo by ma, ak by to skúsil ešte raz.
Tá moja povaha, že čo viac nefunguje a nedá sa opraviť, tak to bez kúska sentimentu zahodím a idem ďalej. Nikdy nebolo mojou parketou zaliezť do spomienok a fňukať nad časmi, ktoré vyšumeli. Pre mňa je jednoduchšie byť len tu a teraz, resp. malinko v budúcnosti. Ak by som sa začala ponárať do toho čo bolo, začala by sa nabaľovať jedna šialená vec za druhou a moja hlava by praskla. Príliš veľa neuveriteľných vecí, ktoré radšej nechávam v šuflíku: Síce tomu neverím ale fakt sa to stalo. Nie kvôli tomu, že by to zraňovalo ale kvôli tomu, že mi to pripomína aký nelogický a nepredvídateľný život je.
Out of my mind...
Som rada, že som ďaleko, lebo sú momenty, keď by som ho roztrhla ako hada. Jeho výbuchy hnevu, ku ktorým stačí čokoľvek na mňa pôsobia rovnako ako keď jebneš agresívneho býka po hlave lopatou. Rozdupala by som ho na kašu, že nedokáže kontrolovať a usmerňovať takú banálnosť akou sú emócie. Popudlivý a sebareflexie neschopný pičusko. Až ma udivuje, že máme rovnakú krv.
Krv nie je voda. Krv je totiž hustejšia a klesá dole.
Pribi ma na kríž, lebo som zlá!
Dobrovoľne som sa vybrala do online stoky. Pokus o konverzáciu, čistá zvedavosť čo sa mi môže pripliesť do cesty. Heh, takú koncentráciu tragédov na jednom mieste som nečakala. Úchylov, nadržancov a idiotov rovno vyhadzujem. A ten zvyšok je na zaplakanie. Hromady zúfalcov, ktorí chcú tak veľmi vzťah, že si ma po troch správach začnú idealizovať a presviedčať, že aj keď vzťah nehľadám, tak ho vlastne hľadám a oni sú správna voľba. Neoprela by som o nich ani ukradnutý bicykel s kolesami do osmičky. To je tak, keď je jedinou podmienkou vagína a krvný obeh. Čistí stroskotanci.
Je to sranda prvých päť minút, kým sa naplno prejaví jedinečná stratégia totálneho dna, potom to nudí. Na tak zlé pokusy sa zjavne nechytajú ani obyčajné ženy. Sa nečudujem.
Zdá sa, že som prerástla bod, keď je ľahké ma zaujať. Môj vkus sa vylaďuje a požiadavky presahujú priemernú populáciu. A to som si chcela len pokecať...
Skrátka si ma pokazil, vedľa teba vyzerajú tak smiešne ako mentálne retardovaná skupinka v CERNe. Inteligencia je skrátka príťažlivá, teda aspoň pre mňa.
Feed your head.

Neriešte to, Pane
To nemá riešenie

Komentáre

Obľúbené textové zvratky