Bude bábo?

Článok znižujúci IQ a spomaľujúci otáčanie Zeme. Čítanie len na vlastné riziko!

Veselú otázku z nadpisu mi položil Tichá Voda, keď som mu ubolene pofufňávala, že mi PMS dáva zabrať a menštruácia si dáva na čas. Keby som nebola tak pokojný tvor, tak po ňom za takú kktinu niečo hodím aj napriek tomu, že je ďaleko.
Nakoniec sa otázka ukázala ako dobrý spôsob ako odpútať pozornosť od biologických pochodov v tele.
Jasné, bábo! Leda že som novodobá Panda Mária, keďže posledný sex som mala pár mesiacov dozadu. Druhou možnosťou bolo, že sa u mňa rozvinula schopnosť nepohlavného rozmnožovania. Síce zastávam názor, že tento Vesmír by viac ako jednu Hrobárovu Dcéru nezvládol a skolaboval by.
Dnes nálož v maternici explodovala. Najprv som si všimla, že moja nálada začína rapídne klesať a potom sa dostavili bolesti, ktoré boli podozrivé svojou neurčitosťou. Keďže som srabík a hrdina zároveň, tak v mene lásky k sebe a blížnemu, som zaliezla pod deku a utiekla od bolesti do sladkého bezvedomia.
Samozrejme, že si to na mňa počkalo až sa zobudím.
Bum!
Horor vo vlastnom tele. K tomu som ráčila zistiť, že neviem kde sú tabletky. Jem ich iba v núdzových prípadoch ako tento. Plazila som sa po zemi hľadajúc kde som tie malé okrúhle chujoviny odložila, skučala som od bolesti a v momentoch, keď som bolesť predýchala, prskala jedovaté nadávky na všetky strany. Nemec mi súcitne poradil, či neskúsim domácu pálenku, ktorú som sem dohajdákala ako nechcený dar. Pri spomienke na otrasnú chuť som aj zabudla, že má niečo bolí. S tým alkoholom sa podľa mňa dajú ničiť odolné druhy baktérií ale piť ju je ako za trest. Na dezinfekciu rán a vecí je to fajn.
Čínsky boh srandy sa nakoniec zľutoval a ja som do seba hneď kopla jednu.
Bolo mi to však na prd. Tabletka síce vypla bolesť maternice, no za to začala prerážať bolesť rôznych častí tela ako kolená, boky, kríže a krvný tlak mi spadol niekde na úroveň mora. To som však zistila až v obchode, kde som bojovala s vlastným telom, ktoré mi chcelo dopriať trapas a odpadnúť medzi hromadou zákazníkov.
Fuck it!
Domov som sa dotlačila iba silou vôle. Oči mi totiž krížilo pri boľavom vlnobití.
Moje utrpenie však nebolo márne. Podarilo sa mi nájsť nemeckú verziu piškot. Síce sú dvakrát tak veľké a evidentne nie pre deti ale perfektne nadávajú tekutiny. Nasypala som si plnú misku a zaliala ju mliekom.
Zbožňujem piškoty s mliekom! Ak by som bola zvieratko, tak ma na to vždy a za každých okolností nalákajú. Nemec moje zneuctenie gastronómie radšej nekomentoval.

Ležím v posteli a riešim dilemu. Účinok tabletky už vypršal ale mne ostali len dve. Neviem, či si dať ďalšiu aj keď sa chystám spať alebo ju ušetriť na zajtra.
Občas by sa fakt zišla veštecká guľa.
Vsádzam na spánok.

Komentáre

Obľúbené textové zvratky